2024年1月1日 星期一

IB投資系列:怕麻煩唔會發達

 聖經曾記載一個故事,主人有三個僕人,一個俾五千,一個俾二千,一個俾一千,主日回來後,五千的賺多五千,二千賺多二千,主人稱讚他們,但得一千的僕人,將錢埋在地裡,冇賺冇蝕還給主人,遭到主人的責罵及懲罰。

這個故事的意思是按才授責,能力越強,責任越重。然而我在小學時,經常有一個疑問,僕人賺到錢,當然冇問題,但如果蝕了,會怎樣呢?不過留意主人對一千僕人的斥責,可能有答案,他說如果放在銀行,都可連本帶利賺回,意思係如果冇信心,可以做穩定的投資。

放在今日,常常有人呻窮,佢有冇做到可做的一切呢!開源節流,有冇節省開支?有冇增加收入?


睇到上面廣告,有甚麼感覺?會做甚麼?

如果我在漁村,會check清楚有冇副加條件及手續費,如果借貸年利率真的1.68%,我會盡借,佢肯借一球,我敢借一球,就算只借到十皮,我都照殺,有三厘幾息差,做定期或買國債也好,借十萬得三千幾,借得多賠得多,賺得多,點解唔借?

我反對人借錢消費、還咭數,但如果係借錢做生意、投資,只要條數計得掂,借錢係冇問題。現在利息高,買樓、買車,當然用現金買,除非利息降至兩三厘,有錢都保留現金投資,一概借錢買。


有許多事,永遠都難以理解,D人賭錢、欠咭數,可以幾十萬,甚至成球都得,要佢捐錢、十一奉獻、助學、助養…卻一個仙都擰唔出。要找十間銀行,利率兩厘以下,一年額外賺三千?三萬?卻嫌麻煩。虛擬貨幣這些自己都未能理解,卻可以多多錢都俾人呃晒!道理在邊度呢?就是想賺錢卻不願付出,怕麻煩,買賣虛擬貨幣,卻不自備錢包,咁樣素質,去到邊度都唔會發達。

免責聲明:本網誌一切言論並不構成要約、招攬或邀請、誘使、任何不論種類或形式之申述或訂立任何建議及推薦,讀者務請運用個人獨立思考能力自行作出投資決定,如因相關言論招致損失,概與本人無關。投資涉及風險,證券價格可升亦可跌。

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:秋官效應(Adam Cheng effect)

 舊鄉講以前股巿有個怪現象叫「秋官效應」(Adam Cheng effect),或叫「丁蟹效應」,意思係每逢鄭少秋有電視劇上演,講股就必定下跌,由-0.1%至-24.5%而且次次應驗,仲「鯪」過黃大仙。 為何有「秋官效應」?專家研究都找不出原因,如果該套片好似「大時代」講股票,蝕...