2024年1月25日 星期四

IB投資系列:走投無路?

 「鄉講人」炒股,不是用IB,就是用富途、耀才等證劵公司,日夜炒賣維生,商人的賺錢方法就賤買貴賣,賺取差價,一年累積買賣,次數過百過千係好平常,如果玩概野多,交易次數過萬也很平常,不過黎到大不列顛,一要計數就知「大檸樂」。

我唔係討厭交稅,因為預咗,如果一個總數,扣除免稅額,再抽20%,係冇問題的。但要每一隻股票,每一次都記日期,交易、買入價、賣出價、手續費、盈虧,都按官方指明每月滙率,兌換成英鎊,十個交易都好易做,過百過千個交易,怎樣做呢?最慘係即使你肯俾錢,都不會有會計師幫我做,你叫我情何以堪呢?

仲有30-days rule更加係「暴雪」(唔爆粗都唔得),買賣係講時機,等多一陣,已經係另一個世界,何況成個月?咁即係叫我唔好炒,你叫商人唔做買賣,即係叫佢收皮?至於ISA免稅戶口,資金少、限制多,點搵到食呢?

(某電車需求不似預期,加上機械人造假,股價急跌,想追貨,會觸發bed and breakfast,咁即係冇得玩。)

(英國ISA免稅戶口雖然限制多多,錢又少,又冇槓桿,但想到報稅的困難,我也積極考慮。)

(「荽還契仔」都講人話,點解「昭哥」聽唔到?「菠叔」又唔肯撤辣,咁攪法,「鄉講」冇得玩,係咁先。)

免責聲明:本網誌一切言論並不構成要約、招攬或邀請、誘使、任何不論種類或形式之申述或訂立任何建議及推薦,讀者務請運用個人獨立思考能力自行作出投資決定,如因相關言論招致損失,概與本人無關。投資涉及風險,證券價格可升亦可跌。

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:秋官效應(Adam Cheng effect)

 舊鄉講以前股巿有個怪現象叫「秋官效應」(Adam Cheng effect),或叫「丁蟹效應」,意思係每逢鄭少秋有電視劇上演,講股就必定下跌,由-0.1%至-24.5%而且次次應驗,仲「鯪」過黃大仙。 為何有「秋官效應」?專家研究都找不出原因,如果該套片好似「大時代」講股票,蝕...