2024年1月16日 星期二

混能車是較佳選擇

 由於某弟兄試過我架「錢七」,發現引擎轉數偏高,有潛在風險。雖然另一弟兄提供解決方案,但係我自問冇機械底,冇信心去攪,即使攪,也冇信心駕車可以安全,既然係咁,買車是必然選擇。

雖然許多人話,人在歐洲,當然是買歐洲車,但我心中的品牌,總離不開日系車,除了因為熟悉這些品牌外,其混能車科技,更有領先地位。


隨著環保意識抬頭,電車曾經一時無兩,但隨著實際使用,問題也浮現,例如充電煩惱、續航焦慮、維修保養等。某租車公司也急售賤賣電車,作為草根巿民真係要小心!


巿場上,某大車企在美帝銷售最高的三款車,清一色是Hybrid混能車,咁代表乜嘢?消費者唔會傻,佢一定會選擇最好的。


睇了數字,真係唔敢買電車,固然某大車廠只得一款bz4x,選擇咁少,銷量自然有限,咁租車公司急放Tesla,又代表甚麼?如果我租車,去油站入滿油還車即可,但電車充電也困難,咁冇得玩的。

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:倒下嘅巨人會否再次站起?

 自從沒有投資豐田,錯過賺錢機會,我就想投資這些倒下嘅巨人,看看他會否再次站起來。 英特爾曾經係CPU一哥,不過巿值早早被二佬AMD追上,股價浮沉,毫無氣息。英特爾想重振雄風,自己製造晶片,艾司摩爾ASML截至2025上半年嘅High NA EUV光刻機嘅訂單,全由英特爾買下,迫...