2021年12月30日 星期四

去大不列顛是否生存?全視乎個人

世界變得很快,有一些報紙、傳媒也消失了,故我們仍要積極部署,應對時局的變遷。

去到新的地方,要預咗被歧視、預咗收入差、預咗冇啖好食、預咗天氣差、預咗稅率高、預咗不會得到人幫助,一切要重頭開始,要自力更生,我們的上一代都是這樣,千里迢迢來到「鄉講」,安落的日子太久,今日才驚覺原來我們不過是現代吉卜塞人。

正所謂「兩害取其輕,兩利取其大」,大不列顛咁多壞處都要爭住去,一定有其原因。好像投資標普500指數ETF,點解有人買SPY,有人買VOO,短炒成交多、差價少便用SPY,長揸管理費低便用VOO,凡事總有原因。

某鄉講人Enoch,得十皮移英,出發前沒有做足資料搜集及準備,入境後沒有立刻申請國民保險號碼,當然沒有人敢請你,沒有工作,當然沒有人敢租屋,坐食山崩,這是理所當然。跟著埋怨被英國政府出賣云云。


很多人都不會說問題是出於自己,我不敢說閱人無數,但問我借錢的人,生活質素及水準,全部都超過我幾班,手機新過我,衣服光鮮過我,出街食飯貴過我,洗腳唔抺腳,又要充大頭,唔衰得。這些全部借錢唔還,正Poor Guy,死有餘辜。

片中Enoch,有手有腳,年幾比我年輕,英文又比我好,我當你無知,第一次見工,人地唔請你因你沒有國民保險號碼,咁你都醒目,可以即刻申請,英國工作,一星期發薪一次,一星期也涯不到嗎?如果唔夠錢,去Lidl超巿買一大袋方包都係1鎊(10.4港元),鬆動少少,加舊牛油,一定吃得飽,冇錢雪櫃都關埋,食物4度就可保存,啤酒放在窗外吹一陣就夠凍,冇錢就不要開暖氣,著多件衫,用暖水袋,煲一次熱水就算。鄉講人能屈能伸,怎會生存唔倒?這些人整衰晒鄉講人,整衰晒與神同行以諾的名字。

(1品脫奶,約半升,只是49便士,6隻大蛋,44便士,煙肉,89便士。1英鎊兌10.4港元,整個豐富早餐要洗幾錢?如果攪到要瞓街,係英國政府問題?還是人的問題?)


(鄉講藝人林子博,鄉講都搵唔到食,帶著一對子女移英,有飽飯食,有屋住,唔洗瞓街,難道林子博很醒,才藝很出眾嗎?只要肯搏、肯涯,怎會生存不了。)

2 則留言:

  1. 成件事另一「疑點」:LOTR 入境,BNO 會寫明「可以工作,不能領取社會福利」,不需 NI 都可以搵工,頂多冇咁順利。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果冇,僱主可幫你申請,但咁樣就要睇個僱主好唔好,或工作急不急。

      刪除

詠春當作強身健體就好了,唔好以為真係打得

 以前神鵰俠侶,楊過獨臂都咁勁… 現實世界都有… 如果少了一隻手臂都咁好打,咁你學甚麼功夫有甚麼關係呢?只要該訓練跟搏擊有關係,實力便能反映。反之,倘若訓練跟現實差距太大,黐手日黐夜黐,即使講到天花龍鳳都冇用。 太極得唔得?我認知有限,唔敢講,跟國術差不多,不過如果我發咗達要請保...