2024年1月23日 星期二

IB投資系列:唔識唔好投資,為四厘輸一半

 「鄉講」臭名遠播,韓國ELS產品,某些銷售人員指出:除非「鄉講滅亡」否則產品十分安全。(立埋twenty three條就差唔多)

巿場永遠係高風險、高回報,輸了錢都冇得怪邊個,但係這些產品得四厘,但原來會有巨額損失的風險,咁不如all in落QQQ,現在賣晒,笑住走,夏天過黎歐洲郵輪假期嘆世界!

得個四厘,要我輸身家,合唔合理?如果我要發達,要輸身家,合情合理,我放在IB戶口的閒置美元,都超過四厘,有4.83%,如果投資美帝短期國債,也有五厘幾,近乎冇風險,如果唔識,做外幣訂期也有,何苦投資咁低回報,咁高風險的產品?

我成日講詠春功夫,難練、難用、成功率低的招數,根本係垃圾,垃圾師傅用來呃人的。高風險、低回報的投資也是一樣。

就算你俾多些管理費,買「木頭姐」的「荒舟基金」,風險大一點,但至少有得搏,明買明賣,童叟無欺。

(某歌手投資雷曼產品,唔見幾千萬,要繼續工作。)

你唔清楚敵人及形勢,一定是維持安全的格鬥姿勢,最多是打一下刺拳,試探一下,一唔對路就快速縮回。來來回回,安全賺點數就可以,你唔搏,就唔會輸,要輸也是皮外傷,不會死,現在我都冇錢賺,只是賺點利息。唔熟悉的事,就唔好玩。

免責聲明:本網誌一切言論並不構成要約、招攬或邀請、誘使、任何不論種類或形式之申述或訂立任何建議及推薦,讀者務請運用個人獨立思考能力自行作出投資決定,如因相關言論招致損失,概與本人無關。投資涉及風險,證券價格可升亦可跌。

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:倒下嘅巨人會否再次站起?

 自從沒有投資豐田,錯過賺錢機會,我就想投資這些倒下嘅巨人,看看他會否再次站起來。 英特爾曾經係CPU一哥,不過巿值早早被二佬AMD追上,股價浮沉,毫無氣息。英特爾想重振雄風,自己製造晶片,艾司摩爾ASML截至2025上半年嘅High NA EUV光刻機嘅訂單,全由英特爾買下,迫...