2024年1月24日 星期三

移英日記(129)耶穌顯靈,終於可報稅

 我每日也在大不列顛祈禱,雖然人在遠方,但仍然為地球另一邊的人祈禱,希望Jimmy得到公平的審訊,受壓制的得自由。我亦自私的為自己的需要祈禱,在大不列顛的問題,沒有一樣得唔到解決,人地話租屋難,我地卻很快租到(當然我係要show身家,IB戶口結存,有能力買到這單位有餘,再預交租金),兒子可升上心儀小學…等等。

今鋪當然係為報稅問題祈禱,多月也為此煩惱,本來想上年報考埋life in UK,也沒有做到,直到今日收到稅局信件,有UTR可以報稅,才放心頭大石。

不過報稅並不容易,尤其投資有大量交易,只有一個星期,英國股票沒有滙兌問題,但外國股票,成本價要兌換當時英鎊價值,賣出價要兌換當時英鎊,仲有「bed & breakfast」原則,持有舊股(跟section 104 holding),30日再買入(跟bed & breakfast),複雜到你唔信,原本是阻止人避稅,矯枉過正,冇賺錢都要你交稅,咁攪法冇得玩,日後點炒股票呢?等30日再買,甚麼機會都走晒喇!忌住忌住,冇得玩的,再者,頻密賣買,佢會當你專業投資者,用另一種計法,即時計你20%稅,再過40%,有錢賺都算,賺夠收手,但別忘記矯枉過正原則,蝕到入肉,都要你交重稅,冇錢何來交稅?

(大不列顛每年有資本增值稅免稅額12300鎊,於是有人賣出股票獲利,用盡免稅額,然後短時間購回股票,下年股票再升再賣,再享有下年免稅額,但這招冇得玩了。)

突然間,對未來感到徬徨,唔知點算?大不列顛頻繁炒股係賺唔到錢,計到你死,仲要懲罰你交重稅。日後或要調整投資策略,不過我深信,在人是不能,在神卻凡事都能,依靠神,多祈禱,總有辦法克服困難,例如,入藉後,長期旅居他處,少於180日,避免做稅務公民,不過講係咁講,一年走半年,頭家都散了!

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:倒下嘅巨人會否再次站起?

 自從沒有投資豐田,錯過賺錢機會,我就想投資這些倒下嘅巨人,看看他會否再次站起來。 英特爾曾經係CPU一哥,不過巿值早早被二佬AMD追上,股價浮沉,毫無氣息。英特爾想重振雄風,自己製造晶片,艾司摩爾ASML截至2025上半年嘅High NA EUV光刻機嘅訂單,全由英特爾買下,迫...