2024年1月23日 星期二

移英日記(128)死期已到

 月尾就要報好稅及交稅,倘若做不到,結果如下:

實不相瞞,至今因為地址跟記錄不乎,無法完成,網上已做了不知幾多次,最後發現大不列顛運輸處,即使更新了Mot、road tax,駕駛執照不會自動更新,已經做埋,收埋,稅務問題仍未解決,打電話等了一粒鐘,印度佬都係例牌叫你再交。壁虎跳牆,郵寄有關資料及申訴情況,跟著收到以下:

佢話2月5日才覆我,咁我月尾怎能完成報稅及交稅情序呢?不過咁,我點都要計好條數先。


我睇下個示範表格,我地移英投資人,仲唔死!要記晒所有股票買入日期、時間、價格、兌換當時英鎊價格,賣出日期、時間、價格、兌換當時英鎊價,盈虧,你可知一年有幾多次買賣?有的股票持貨多久,要追溯買入價錢,當時英鎊價格,有的股票幾買一賣,有的一買幾賣,有的一日幾次買賣,其複雜程度,難以估計,「講股」蝕了三十幾個,都係少意思,這鋪真係「大檸樂」!


這些繁鎖工作,即使你肯俾錢,都冇會計師幫你做,要「歪芺」幫手,歐洲之行都冇走雞了!

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:秋官效應(Adam Cheng effect)

 舊鄉講以前股巿有個怪現象叫「秋官效應」(Adam Cheng effect),或叫「丁蟹效應」,意思係每逢鄭少秋有電視劇上演,講股就必定下跌,由-0.1%至-24.5%而且次次應驗,仲「鯪」過黃大仙。 為何有「秋官效應」?專家研究都找不出原因,如果該套片好似「大時代」講股票,蝕...