2023年2月24日 星期五

Roadside assistance 好重要

 架Honda思域錢七剛用了七百幾鎊維修,剛剛試下車,中間忘記關大燈,舊電用盡,無法啟動,借了鄰居的「過江龍」救車,以為可以重生,走了十數分鐘,突然有聲,動力全失,原來軸都斷埋。


幸好不是發生在高速公路、迴旋處,否則十分危險。

如果保險有買Roadside assistance,AA來救車,用他的專業知識盡可能令你架車走得,但斷了軸(drive shaft),就唯有拖去車房,車房報價八百幾鎊,仲要五月才有零件,咁攪法,維修的成本很快追上車價,而壞的時間仲長過揸的時間,咁仲值得投資落去嗎?實在值得反思。

聖經羅馬書8:28:「我們都曉得萬事都互效力,叫愛神的人得益處」

這些事,對於又聾又啞的文盲人士,怎可能處理到,唯有依靠移英弟兄幫手。其實我心裏,覺得人際關係是很麻煩,故此,我都想乾乾淨淨、清清楚楚,唔想太多瓜葛,但真正的關係,真正的朋友,就是我中有你,你中有我,我有欠你,你亦欠我,我有幫你,你亦幫我,密不可分。

可能過往經歷影響,朋友都成了提款機的代名詞,欠二皮、一皮玩失蹤,屢見不鮮,承諾當食生菜,唔覺得甚麼一回事,作故仔當真實,金馬影帝一樣演得咁真,人渣遍滿全地,如聖經所說,在末世的時候,人的罪惡越來越多,人的愛心便越來越少。

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:秋官效應(Adam Cheng effect)

 舊鄉講以前股巿有個怪現象叫「秋官效應」(Adam Cheng effect),或叫「丁蟹效應」,意思係每逢鄭少秋每逢有電視劇上演,講股就必定下跌,由-0.1%至-24.5%而且次次應驗,仲「鯪」過黃大仙。 為何有「秋官效應」?專家研究都找不出原因,如果該套片好似「大時代」講股票...