2023年2月25日 星期六

移英日記(五七)開始工作了

 BNO移英人士可以在英國工作,點解有人要乞食?一係唔清楚能夠工作的要求,一係唔肯放下身段。

要英國工作,要有以下五樣野:

護照一定有,唔係偷渡。Share code或BRP,BNO移英人士一定有。NI只要網上申請一定有。有申請英國銀行戶口一定有,有租屋住一定有地址証明,唔係瞓街一定有。

有晒工作的資格及條件,英國脫歐,許多東歐人走了,勞動力不足,工作就一定有,問題是我們是否能放下身段,博士、高管都係去工廠整餅,校長都係執房,始終這裡不是我們主場,我所知除了IT、護士可以降薪做番自己老本行,很多都要做低下工作,當然這裡不會如漁村的眼光咁睇,如果有一門專門手藝,藍領薪資是高過白領的,如果我可以做番地盤,人工絕對不低,只不過要重新考過D牌,加上語言未咁精通,十分危險,以前「講豬奧大橋」,尼泊爾工人拆了金屬棚架鐵線,我差點用我條命祭橋。

現時做執房Housekeeper,一般都有最低工資9.5鎊一小時,今次高過,已屬感恩,朝九晚三,六小時,中間半小時休息,應無薪,由於間酒店細,沒有飯堂,有的人索性唔食,食支煙便算,返五至六日,一個月一千幾百鎊左右,發達就不會,純粹是體驗,工作是對這地方有貢獻,有交稅,又可融入這裡,迫自己講多些、聽多些英文,不再做聾啞文盲人士,絕對是一件美事。

(英國我都見過他們的金屬棚架,大多得幾層樓高,完全冇難度,我係IFC𨋢膽搭架仲高,不過算吧,做簡單工作便算。)

(移民的衝擊係大㗎,所以要想清楚,做好準備,打好個底,方為正路。至於有人成功,有人失敗,有人有工,有人乞食,去到那裡也是一樣,各有前因莫羨人,自己要分辨是非對錯。我已故父親在天朝也屬知識分子,漁村話都唔識,曾用自己化學知識自制洗潔精等產品,如果有誠哥的營商觸覺,一早做了有錢人,最後咪做工廠工人,我們這一代去大不列顛,根本與上一代一樣,會面對很多困難,最重要是如何解決,戰勝困難。)

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:秋官效應(Adam Cheng effect)

 舊鄉講以前股巿有個怪現象叫「秋官效應」(Adam Cheng effect),或叫「丁蟹效應」,意思係每逢鄭少秋有電視劇上演,講股就必定下跌,由-0.1%至-24.5%而且次次應驗,仲「鯪」過黃大仙。 為何有「秋官效應」?專家研究都找不出原因,如果該套片好似「大時代」講股票,蝕...