2023年2月1日 星期三

移英日記(五十)睇英劇學英文

 正所謂:「同人唔同命,同遮唔同柄」,神造人每一個都不同,際遇也有異,有優勢也有劣勢,有厚待也有歧視,理所當然。

我是十六型人格的INFP,全球只有幾個%,講唔好聽係異類、怪人,移英人士有的會做YouTuber分享英國事情,賺取點擊,賺取金錢,我偏向以文字表達,以前用電腦打中文,近幾年用手機打,隨時隨地可以寫,更自由,更快。

N型性格碼的人,都是天馬行空,個心唔知飄咗去邊,讀書發白日夢,以知識型為高舉的地方,根本係垃圾,只有做體力勞動的基層工作,受盡歧視。後來我找到自己的綠洲,最初在Yahoo寫網誌,很多字的倉頡碼唔識打,「歪芺」都很煩厭,不太肯幫忙,不過正因為自力更新,練成真功夫,用電腦一分鐘打幾十字也沒問題,後來手機普及,用一隻手打字也練成,所以我不太喜歡別人用通訊軟件錄音,又要按動,又要聽,有的場景又不方便,不過都不能怪人,每個人優勢不同,某方面你有厚待,某方也有歧視。

好像英語,唯有多作功夫,既然手機用倉頡碼打中文也可以,我相信英語也可克服的。

我現在睇BBC劇集Call the midwife(找助產士)(英國睇BBC要俾「拉臣」,否則犯法),是戰後嬰兒潮護士的故事,有一次護士Jenny出診,去到退伍軍人那裡幫他洗傷口,家中很污穢,食物下竟有蟲,Jenny接受不了,回到護士宿舍分享,修女(護士長)鼓勵她要接納病人,跟住Jenny跟老伯成為朋友,又找男朋友推輪椅幫老伯參加退伍軍人活動,去到老人院也探望,去到醫院也探望,送到最後一程是墓園…。

我講到明,我的英語係文盲級,但睇Call the midwife,卻好似睇得明,因為唔係單單聆聽,而係有畫面有內容,當Jenny向修女(護士長)申訴,軍人為國效力為何不得善終?修女講了句說話,意思大約是年少的時候隨意往來,年老的時候,別人要帶你到不願意的地方。我一聽就明白典故的來由及意思,是出自聖經約翰福音,耶穌對彼得的預言,修女的意思是義人也會受苦,但神有衪的旨意。

所以不要介意自己叻定唔叻,英文優越定文盲,每一個人一定有優勢有劣勢,正所謂:「各有前因莫羡人」,某弟兄英文咁好,但又有誰知他在美利堅所受的苦?英國有人拍門傳教,係神係鬼,我好快就知係假先知,但又有誰知我六歲上聖經課、十歲返團契,「十年寒窗無人問,一舉成名天下知」,人只係睇結果,但如果沒有過程,何來結果呢?漫畫「火影忍者」中,鳴人怎樣由忍術學校的吊車尾,做到救了全個忍村的大英雄,勤力勝過天才,多麼勉勵,我的詠春,師傅都話垃圾,難道堅持到今日,也勝不過那些玩兩野唔玩的天才麼?

(這部作品係有些拖時間及漏洞,不竟連載十五年,七百回,青年都睇到中年,中年都睇到老年了,不容易的。)

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:秋官效應(Adam Cheng effect)

 舊鄉講以前股巿有個怪現象叫「秋官效應」(Adam Cheng effect),或叫「丁蟹效應」,意思係每逢鄭少秋每逢有電視劇上演,講股就必定下跌,由-0.1%至-24.5%而且次次應驗,仲「鯪」過黃大仙。 為何有「秋官效應」?專家研究都找不出原因,如果該套片好似「大時代」講股票...