2023年1月24日 星期二

移英日記(四六)文盲睇牙醫

 唔理你學術水平如何,睇醫生、睇牙醫也是必須,NHS唔包牙醫,需要自費,但跟漁村無法比較。

友人介紹某牙醫診所,近愛丁堡巿中心,駕車難找車位,唯有乘巴士,快極也超過半小時,延遲或脫班更不止,本來已預了一小時多,最後也趕到PK,某英國女士好心,點我撘airlink 100,其實只去到王子街附近,我落車後,啟動漁村趕返工模式,急步廿分鐘,終於on time趕到。

去這間診所是因為有Cantonese護士,必要時可以翻譯,我都唔想太麻煩人地,雖然係文盲,但聽得到都盡量聽,不過最後都要翻譯,因為醫生要make sure你完全明白要做甚麼才開始療程,十分小心。(聽得幾成,唔接受)

漁村時我只知翻譯叫translator,這裡係叫interpreter,意思係一樣,所以聽唔明,合情合理,要重新適應及累積詞彙,才能與人溝通。

醫生做了一小時左右,左右上下一鋪過,補了三隻牙,拔了一隻牙,盛惠97.4鎊,以1英鎊兌9.658港元,940.6港元,漁村都做唔到。(智慧齒要下次)


本來我斷食已沒有吃早餐,有16小時斷食,今次補牙物料要24小時才最硬,我順勢繼續斷食,斷足40小時。其實超過23小時已可消炎及餓死癌細胞,對長壽有很大作用,研究發現發炎越少越長壽,至於癌細胞的食物就係醣份,當身體冇晒醣份,癌細胞仲唔「拉柴」。

正所謂:「只羨鴛鴦不羨仙」,人都係短視,最緊要開心,長壽與否從來不重視,垃圾食物才大行其道,我未做到咁清高,完全謝絕,只是做到咪做囉!


沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:倒下嘅巨人會否再次站起?

 自從沒有投資豐田,錯過賺錢機會,我就想投資這些倒下嘅巨人,看看他會否再次站起來。 英特爾曾經係CPU一哥,不過巿值早早被二佬AMD追上,股價浮沉,毫無氣息。英特爾想重振雄風,自己製造晶片,艾司摩爾ASML截至2025上半年嘅High NA EUV光刻機嘅訂單,全由英特爾買下,迫...