2023年1月12日 星期四

移英日記(卅九)限時優惠

 今早,「歪芺」晨咁早叫我自己駕車去「呢度」(Lidl)入貨,因為有些限時優惠。

四塊牛扒7.99鎊,20港元唔洗一塊。

波菜1.19鎊一袋。

不過我最想買的是日本某品牌微波爐,因為英國電費貴過煤氣費,但英國入牆焗爐很大,用很多電,雖然有的可兼用微波,但效能卻很低,微波得600火,但可能爐太大,正常時間只能暖一點,根本冇作用。

另外一種電器我也想買,就是氣炸鍋,煮食間短,用電也會比大焗爐少,除笨有精,但品牌選擇卻要小心。

(曼城某品牌氣炸鍋著火,熔晒!人地立刻掉在花園,免得火燒廚房。)

(英國某大超巿也有出售,價錢平,只不過容量太細,沒有考慮,也算好彩!)


(天朝開關,人潮擁入世界各地,人人自危,也有人做代購藥物,我苦口婆心勸導移英漁村人切勿為小數利益做這惡事,令漁村人蒙羞,也令各國人以為漁村人跟天朝人一模一樣。)

(正所謂:「得些好意需回手」,藥物夠自己及家人用便足夠。做人切忌做得太盡,冇得返轉頭。)

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:倒下嘅巨人會否再次站起?

 自從沒有投資豐田,錯過賺錢機會,我就想投資這些倒下嘅巨人,看看他會否再次站起來。 英特爾曾經係CPU一哥,不過巿值早早被二佬AMD追上,股價浮沉,毫無氣息。英特爾想重振雄風,自己製造晶片,艾司摩爾ASML截至2025上半年嘅High NA EUV光刻機嘅訂單,全由英特爾買下,迫...