2023年1月19日 星期四

移英日記(四二)一切都係人的選擇

 漫畫「幽遊白書」中,幻海大師心知幽助實力根本不能跟戶愚呂對抗,於是打算將畢生的功力,儲於「靈光玉」完完全全俾晒幽助,不過即使幽助多十年功力,都不容易接受,何況此刻…

有啲野,受得到係好。好像我去到愛丁堡北面沙灘,說如果頂得到游水,一定甚麼病也沒有,某弟兄回應因為「瓜咗老襯」,漁村,我仲可以沖凍水涼,但大不列顛,真係無能為力。

168斷食只不過初階版,仲有進階版,16小時斷食,8小時生酮飲食,或在斷食期間再加高強度帶氧運動或肌力訓練。斷食時間也可增長,18小時、24小時、48小時、72小時,每個階段都有隱藏機制啟動,你以為人老了,一定縮水、衰退,斷食可以刺激生長激素,配合適量運動,維持個身型,只要餓得夠,神經元都可再生…

如果你話黐線,我告訴你,所有漁村打泰拳的,都有上述經驗,只不過他們通常食白烚雞胸肉,未前衛到用生酮飲食,要減鎊過鎊,才可參加比賽,當然要去到盡。搏擊能力跟付出代價永遠係等價交換,所以我敢寫包單,泰拳大部分都得,國術大部分都唔得,詠春大部分都係垃圾(我自己練都要講真話),真正的功夫,係要付出難以承受的代價。

都係嗰句,有啲野,受得到係好,受唔到瓜咗老襯就唔好,這個道理跟沖凍水涼一樣,受得到係好,受唔到就好易病,得不償失。到了我們這個年幾,都嗰頭近,唔洗去到咁盡,養生模式就可以,食少一餐,168就可以了,若冇胃口,順勢再挑戰231,又何妨?

禁食期間做運動可以獲得更佳效果,因為禁夠12小時可刺激生長激素及開始轉換能量消耗模式。同樣,禁食期間祈禱也可以獲得更佳效果,因為大腦唔用葡萄醣做能量,轉用酮體,頭腦更清醒、靈活,敏感聖靈,祈禱後,我驚訝今日的一切都是人類選擇的結果,而我們也有分做這決定,我地何時有支持俄烏戰爭?何時有支持鎮壓民主運動?當年烏克蘭放棄前蘇聯核武時,各國係承諾保護佢概安全,俄羅斯入侵克里米亞,各國做了甚麼?沙士期間,漁村人上下一心,教會禁食祈禱,今日漁村變天,異見人士被捕,講壇都唔敢講,輕輕帶過便算,更莫說禁食祈禱。

(好像甘浩望神父,只是極少數肯為漁村人站出來,長期禁食祈禱。)

(正所謂:「有人辭官歸故里,有人漏夜趕科場」,有人走,亦有人回流,人用隻腳去投票。天朝人用經濟利益放棄政治權利,漁村人也是一樣。)

(老實講,有幾多人為佢地祈禱?有幾多人為今上祈禱?就決定今日的結果,或者某些地方是沒有投票權,但祈禱就係信徒的投票,人的自由意志是神賦予,可以造就神的心意,或違反、攔阻神的效果,點解唔用呢?)

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:秋官效應(Adam Cheng effect)

 舊鄉講以前股巿有個怪現象叫「秋官效應」(Adam Cheng effect),或叫「丁蟹效應」,意思係每逢鄭少秋每逢有電視劇上演,講股就必定下跌,由-0.1%至-24.5%而且次次應驗,仲「鯪」過黃大仙。 為何有「秋官效應」?專家研究都找不出原因,如果該套片好似「大時代」講股票...