2022年8月31日 星期三

去大不列顛俾錢早租樓免麻煩

 大不列顛租樓並不容,D盤一推出,極速封盤,連睇盤的名額都冇,即使我們俾錢「疏聲A準」從中作梗,居中協調,都用了不少時間、心力。

租樓過程中,我明白大不列顛人信用度低、犯罪率高,故業主對租客要求極高,又驚佢唔交租,又驚住所受破壞,政府對租客保護極大,因此業主對租客要求極高,非人上人都唔肯租俾佢。

對於我們這些外邦人,大不列顛人憑甚麼信你,我們連底褲都除埋,讓他們檢驗,所有成員護照及BNO已批文件全公開,全無私隱,每月租金再加碼,才能租到個住屋。另加實力証明,租金幾十倍(最少租金30倍),外邦人再加十幾萬鎊最低儲蓄,咁兩條數加埋差不多兩球,嗰間屋我查過附近那間都係兩球幾,要租一間樓,竟然要有差不多買起這間樓的能力,有多荒謬,要迫我show IB 帳單「晒冷」。

有D野要交學費,要跟大師學藝也要交學費,要跟A撚sir學野要交學費,不過我們一旦落地,這些「疏聲A準」就冇價值。點解要找他們,因為租一個月Airbnb都要三皮,A準錢加第一個月長租租金也差不多,但你能否保證一個月內租到?只要你用一個半月至兩個月才租到,用A準仍較化算,而且減省屋轉屋的麻煩,早租樓,早交巿政稅,早為孩子報學校,仍值得這樣做。

(已落地的「講人」,自己可以睇樓,不必誇境疏聲A準費用。)

沒有留言:

張貼留言

詠春當作強身健體就好了,唔好以為真係打得

 以前神鵰俠侶,楊過獨臂都咁勁… 現實世界都有… 如果少了一隻手臂都咁好打,咁你學甚麼功夫有甚麼關係呢?只要該訓練跟搏擊有關係,實力便能反映。反之,倘若訓練跟現實差距太大,黐手日黐夜黐,即使講到天花龍鳳都冇用。 太極得唔得?我認知有限,唔敢講,跟國術差不多,不過如果我發咗達要請保...