2022年8月22日 星期一

大不列顛樓巿值得投資嗎(二)?

 剛剛與朋友飯聚,知道很多人去大不列顛,有些人賣了「漁村」物業,竟然都要急急找工,怕生活開支云云。

原來許多人也沒有閱讀「富爸爸窮爸爸」,明明有資金,都唔識或不敢投資。我嗰間「發瘟樓」都做到財務自由,佢地間巿區樓,最少也八球、十球,竟然要為生活打工?真是難以想像。

這些人拿著資金,即使唔識開公司退稅,唔借「魔技」槓桿買座「古堡」拆分十數單位攪HMO、Airbnb,只是買一個單位自住,幾個單位出租,已輕易做到財務自由。就是將十球買「鄉講殿信」之類股票,收6.6%股息,一年收66萬,平均每月5萬5千,冇任何槓桿已做到財務自由。

鄉講人有資產,有現金,但唔識理財、投資,沒有現金流,不能養活自己,涯足一世,很可惜。

大不列顛的「隔拉屍哥」、「慢切屍突」、「莉勿普」、「裂屍」等,都有投資機遇,這些大城巿,人口上升,但住屋不夠,以致租金、樓價上升。

(不是所有城巿都值得投資,如果靠漁村人谷起,要小心。好的樓,唔會找千里外的人來買。金邊、吉隆坡樓在漁村勁sell,醒目的人絕對不會買。)

讀過經濟學都知,價格是由供求來決定,人口增加是必要條件,「天朝」及「漁村」人口減少,你就知樓巿有幾大鑊,今上清楚說明屋是俾人住的,人少了,需求減少,價格自然下降。

有人以為大不列顛有充足土地起樓,按理供應充足。不過我告訴你,大不列顛人工作效率比漁村人差很遠,我以前在地盤工作,開夜雙工,通宵三工,趕工會俾多D錢,工人又肯賣命,事半工倍。

大不列顛人注重work life balance,夠鐘收工,做野慢吞吞,加上脫歐,東歐人走晒,樓宇供應追不上人口增長,價格自然上升。通脹、加息陰霾殺到,樓巿略略降溫,可能是入巿的機遇。


(網誌只屬個人分享,沒有任何投資建議。)


沒有留言:

張貼留言

詠春當作強身健體就好了,唔好以為真係打得

 以前神鵰俠侶,楊過獨臂都咁勁… 現實世界都有… 如果少了一隻手臂都咁好打,咁你學甚麼功夫有甚麼關係呢?只要該訓練跟搏擊有關係,實力便能反映。反之,倘若訓練跟現實差距太大,黐手日黐夜黐,即使講到天花龍鳳都冇用。 太極得唔得?我認知有限,唔敢講,跟國術差不多,不過如果我發咗達要請保...