2022年3月31日 星期四

今日正式榮休

 未夠五旬就退休,對很多人而言是早了一點,但對我而言,已經晚了。

在成長過程中,沒有人教過我理財,父母只是與一般人一樣,叫我要努力讀書,找份好工作,就好像「富爸爸與窮爸爸」的窮爸爸,奈何自己並非讀書材料,加上Hong Kong教育制度是死讀書,會考也有評分指引,如果係16型性格的S型,就發達,可惜我是N型,而且仲係大N,除了Chinese History,攞到九十幾一百分,但去到中學會考,要跟足評分指引答才攞足分,故只能攞C,最多攞B,再補考,都係攞C,算數,放棄!

至於功夫,又學跆拳道、空手道,最後學詠春,最終得個吉。有些武術為打入奧運,已經失真,但好過冇,對身體也有好處。詠春最廢,十個詠春九個流,已經太俾面,一百個詠春,九十幾個都廢,得幾個得。成功率咁低,何必浪費時間、金錢?算數,放棄!

去到事奉,十年事奉,有好幾年也去了短宣,發現自己沒有顯著的恩賜,別人有教導恩賜、牧養恩賜、醫病恩賜、趕鬼恩賜,我就甚麼都唔係,雖然我知道第一個為主而死的史提反,都不過管理飯食的卑微服事,但死前講的一番話,仲勁過甚麼大牧師,你完全估唔到。但作為受薪的同工,做唔到野,自己又唔清楚恩賜及服事,很難跟人解釋及交代,算數,放棄!

我雖然粗心大意,但對某些事情,卻有算死草的特技。例如,以前做快餐店採購較平的物料,又或者用儲值咭代月費省錢等,但都是細數,幫助不大,直至賣樓有幾球,再用槓桿,借成千萬,才有利潤,用「息差」、「價差」賺取回報,每月俾孖展利息差不多成皮野,都咪話唔驚!

我並不是優秀的投資者,我只要贏點數就夠,即係TKO,從來不需要KO。就好像詠春拳手大戰散打,打一一就夠,一下打完即走,淹都淹死拒,千萬不要打一二,對方輸點數夠多,自然露出破綻。倘若貪勝不知輸,打一二,你打第一拳攞一分,你打第二拳,散打反摔你攞兩分,反輸一分。

有足夠被動收入,就可以退休了。

(任甚麼大師怎樣說,總言之,我賺到錢就可以了。)

(文章只屬個人分享,沒有任何投資建議。)

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:秋官效應(Adam Cheng effect)

 舊鄉講以前股巿有個怪現象叫「秋官效應」(Adam Cheng effect),或叫「丁蟹效應」,意思係每逢鄭少秋有電視劇上演,講股就必定下跌,由-0.1%至-24.5%而且次次應驗,仲「鯪」過黃大仙。 為何有「秋官效應」?專家研究都找不出原因,如果該套片好似「大時代」講股票,蝕...