2021年10月5日 星期二

蕭氏人生三大問反思(三)

 我們是否有花時間去做你認為重要的事?

想起來,以前我們唔讀書,去機鋪,或者玩家庭遊戲,原來已相當節制,因為受金錢限制、地域限制,或受家中只有一部電視限制,故沉迷也有個普。但今天,一人一手機,任何時間、任何地點,也可打機,但有幾多跟我們人生有關係?

十一假期,做了很多事,仲睇埋樓,租埋間爛樓,執番靚,全部自編、自導、自演。

咁短時間,當然不過是化妝,但同樣是化妝樓,月租11000至12000元,爛樓只租10000元。洗了三部冷氣隔塵網及入風位,D塵多過我的頭髮,兩部抽氣扇,D油頑固過老人家,牆身油ICI多樂氏,木地板也舊,不打臘了,清潔算了,等等。

咁樣一做,一年租金節省12000元(化妝樓11000-爛樓10000再乘12個月)。轉賣為租,將資金投資,以五球五厘保守計,一年收25萬,交一年租12萬,額外被動收入13萬,平均每月多一萬元左右。

做一切事,當然為未來部署,本來打算申請滙豐one,因每個大不列顛城巿都有分店及櫃員機,然而考慮風險分散,最後申請Citi plus,Citi成個倫敦得一間分店,可憐得很,但可免費用任何一部萬事達櫃員機,又可免費全球轉錢,咁樣仲有意思。至於甚麼尊貴戶口,只不過自我感覺良好,除非去到滙豐尚玉的級別,融資才有著數,不過IB借得夠多,孖展一樣唔洗一厘,問題做人係咪要去到咁盡吧!

(免費全球轉錢,你去到邊到都冇問題,仲需要甚麼尊貴戶口嗎?)

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:要留意債券、非美貨幣

 我地要知道,美帝加唔加息?減唔減息?唔係睇股巿,而係睇通脹率,如果佢堅持一定要將通脹率控制在2%,即使不再加息,也不代表立刻減息,九月減唔減到冇人知,今年減唔減冇人知,都係估估下。 如果一早知佢唔減,我使乜咁早沽貨,咁早還日圓,去槓桿化呢?人地贏層樓,我只係贏生活費,真係一個天...