2021年8月3日 星期二

準備交吉,收拾細軟,醒覺香港人不過是遊牧民族

 我自己雖然是土生土長的香港人,但是我的父母也是來自大陸,希望來到安定的地方生活,想不到,來到這一代,又要經歷流離顛沛的生活。

由於準備交吉,收拾細軟,喚起過去種種回憶,驚訝發現,自己不過是遊牧民族,由木屋區,上樓至公屋,高中讀書去朋友住,學護時住醫院宿舍,離開醫院後,工作也不順,後來去到教會服侍,人工雖低卻神蹟地上了樓,之後淪落地盤,人到中年,半途出家,雖然埋唔到欄,賺唔到大錢,但也可以讓歪芺(wife) 放下工作,休養三年,終於有了兒子。

每當有途人說我們抱孫去飲茶,可能反映歲月如梭,倒不介意,但做人做事倒已盡力無悔,又要再做無殻蝸牛,安定了十幾年,總是有點不習慣,但我知道每一個非常時期,都要作非常決定,然後才會有好結果。

弟兄多次游說轉陣去英倫,但我清楚知道,以現有資本及實力,最多是為兒子報讀英國普通公立學校,如果location差一點,甚至讀三流學校,咁又何必呢?我絕對相信大叻國際學校、檳城高地國際學校遠勝這些英倫公立學校。當然如果你有本事、有實力,住好區,讀excellent學校,也是一件美事。

每個父母都將最好給兒女,如果可以,點解要俾次好或者差劣的選擇?

(歪芺買了白色波鞋俾兒子返學用,另一對涼鞋出街用。)

6 則留言:

詠春當作強身健體就好了,唔好以為真係打得

 以前神鵰俠侶,楊過獨臂都咁勁… 現實世界都有… 如果少了一隻手臂都咁好打,咁你學甚麼功夫有甚麼關係呢?只要該訓練跟搏擊有關係,實力便能反映。反之,倘若訓練跟現實差距太大,黐手日黐夜黐,即使講到天花龍鳳都冇用。 太極得唔得?我認知有限,唔敢講,跟國術差不多,不過如果我發咗達要請保...