2018年8月4日 星期六

十幾年雪藏牌,又要重新學車了(三)

怎樣為之識揸車?你一定要定義了,才能知道怎樣訓練,才能達標。

簡單來說,就是能駕駛車輛,以合理時速、合法、安全由一處去到另一處。

要達到這目標,有三個原素:
一,車輛熟練的操作。
二,當地明規則(法例)與潛規則(習慣)。
三,熟識道路。

究竟我們對交通法例有幾了解?

以下那車橫越雙白線,是否犯法?

(圖中車輛,右轉越過雙白線,是否有問題?)

(車輛由豐安街入海珠路,左轉是完全冇問題,但越過雙白線,駛向對面線,是否犯法?)


(有關道路的法例要求,運輸處的「道路使用者守則」是唯一法門。「除了用來分隔同一方向車輛的雙白線外,駕駛人士可越過雙白線向右轉入/轉出道路或樓宇」,上文擇自「道路使用者守則」。) 
再探討一例:

(由屯合街入屯門鄉事會路,由於有交通燈控制,我們以為可以隨意轉彎,但留意清楚,中間黃格只佔一部份,屯門鄉事會路的車是從來沒有停過,而且因為長直路,我敢寫包單,車速肯定超越巿區最高時速50公里,一轉入,其中的雙白線,正正是避免立刻轉線,要你睇定一點才打左燈、望盲點、向左轉線。)

(這個雙白線,我稱之為「死亡雙白線」,因為我越過中間黃格,意欲靠左向屯門西鐵站,也不為意越過中間的雙白線,越過才知道危險,特意提醒各位小心。)
(越過雙白線是十分危險的事。)

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:要留意債券、非美貨幣

 我地要知道,美帝加唔加息?減唔減息?唔係睇股巿,而係睇通脹率,如果佢堅持一定要將通脹率控制在2%,即使不再加息,也不代表立刻減息,九月減唔減到冇人知,今年減唔減冇人知,都係估估下。 如果一早知佢唔減,我使乜咁早沽貨,咁早還日圓,去槓桿化呢?人地贏層樓,我只係贏生活費,真係一個天...