2018年8月12日 星期日

為何香港人都愛用豐田汽車?

以前的香港的士,我想今日的人很難想像,全部都是平治Benz⋯


香港屬亞熱帶,天氣炎熱,的士也開治有冷氣,可惜當時歐洲車不夠凍,日本車冷氣夠凍、引擎亦追上歐洲車,價格、維修成本又平過歐洲車,香港人紛紛轉用日本車。

(2017年引擎故障最低,頭五排名全是日本品牌:本田、豐田。)
香港人最實際,一係買Honda (本田)、一係買Toyota(豐田),本田一定係思域、雅各,豐田一定Corolla、Camry。其中豐田Corolla更是香港最𣈱銷車之一,因其十分耐用,有「地獄腳車皇」的稱號。

至於商用車,的士、小巴、客貨VAN,除了客貨VAN近幾年被現代H1追趕,其餘大部分都是用豐田。

(周街清一色是豐田的士。圖為豐田皇冠的士。)
(周街清一色是豐田小巴。圖為豐田Coaster小巴。)
(周街清一色是豐田客貨VAN。圖為豐田Hiace客貨Van。)
(現代H1載貨比豐田Hiace更大,座位闊落,加上外型討好,許多人都會將H1當私家車用。不過,講實話,夏天工作,師傅都會喜歡坐較狹窄的Hiace,因為Hiace後座有獨立出風位,夠凍。再者,韓國車的耐用程度就不敢說,豐田貴買平用(三十萬多),現代平買貴用(廿幾萬),係咪著數也未可知?)
(豐田Wish七人車,1800cc,好力但食油,CVT無段變速波箱,但車較大,睇位較難,要進出停車場要十分小心,我寧可選擇Sienta,1500cc,牌費也平一點。)

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:人棄我取,講股應否投資?

 讀歷史都明白這道理… 雖然字眼上有少少分別,但意思一樣。其實我地都明白股票之道在乎:「人棄我取、人取我棄」,咁點解我地要爭呢?靚女又要爭,明知爭嘅結果是邊際利潤去到零才冇人爭,到時人、財兩失又何必呢?Nvidia升到974美元嘅人,點樣走貨呢? 正所謂:「亢龍有悔,盈不可久也」...