2023年11月29日 星期三

移英日記(117)分擔家務冇詐型

 最近有資料說大不列顛有52%「講人」冇工作做,有的人以為經濟蕭條,不過你要知道大不列顛不像漁村可請菲傭,或父母代為照顧,有兒女都要夫婦其中一人,全職家務,咁攪法,已經有50%不能出外工作,還有退休或半退休人士,所以這數字並非假新聞,但沒有解釋其中原因,或誤導了。

不過有一點要正視,開始有移英夫婦離婚,這是需要正視的問題。

要做家務,沒有菲傭,並不容易。第一,居住面積,往往大一倍,吸塵清潔工夫也多一倍。第二,接送返學,路程也較遠,駕車是OK的,但要零下幾度等巴士,都不容易。第三,以前唔得閒就出街食或買外賣,現在因成本問題,局住要日日自己煮,又要買餸,每次超巿都一大袋,有車尚可,冇車,唔離婚才奇。

至於工作,最低工資係比漁村高,但對比漁村份工,扣稅後確實低了許多,而且都是基層工作,體力勞動,少不免受氣,我以前的護士同學,以前點人執屎,現在自己執屎,心理上也會不適應。

無論做家務或工作那個,也辛苦了,家庭衝突自然增加,倘若不處理其中難題,最終走上離婚之路,咁又何必呢!

我建議如果丈夫返工,這裡五天工作,放假兩日駕車一齊去超巿入貨及協助家務,放假間唔中出街食,開心下,或者買些微波爐叮叮飯(85便士至1鎊)、焗pizza (1鎊至5鎊),唔使日日煮飯咁辛苦。另外,勿忘初心,想清楚點解黎喱度。

(我屬於無業遊民,每日駕車接送兒子返學放學,駕車採購或一同採購,幫兒子沖涼、出街踏單車,幫幫家務,三餐洗碗。最近同個仔一齊打機,Final fight、恐龍快打都爆了機,有人分擔就唔會「詐型」。)

(Final fight是經典打交game,跟我差不多年幾,唔讀書,出入機鋪,一定知道。移英講人多屬大學生、專業人士,我是最低級喱民,拉低他們平均學歷。又唔做野,拉高失業率,令某些人大造文章。)

(恐龍快打,以前街機可多人參與,一班friend一齊打,咁先夠爽!)

(名將,也是打交遊戲,要合作才好玩。)

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:物業投資要小心

 我都有留意漁村嘅銀主盤… 以現時的巿況,實用呎價都要過萬,仲有好大跌幅,現時只值幾千蚊,「忠圓」屍生話有外國勢力唱衰鄉講,我身處海外,唔知算唔算?不過作為投資者,我只會考慮值唔值得投資,正所謂:「玉可碎而不可改其白,竹可焚而不可毁其節」,唱兩唱就會冧檔,個巿場咁脆弱,真係要小心...