2023年11月7日 星期二

IB投資系列:現金為王

 在高息年代,持有美元收息,風險最低,何必去搏?


就是股神巴菲特也持有大量現金,難道我們比巴菲特還強,可以逆天而行嗎?

假設五球港紙,五厘利息,一年都收25萬,除番每月都有兩皮,慳慳地,一家人在大不列顛都夠使,我又要校區,又要治安,所以才要俾多D!

當然,如果你想進取一點,就要預咗有風險,投資的生涯就要「三更貧五更富」,被普京、新冠、加息攪到半年一個仙都冇,港股都唔見三十皮,九月賺八皮,十月得五皮,當然有皮幾是執房人工,辭掉份工,收入自然減少,但我已感到下跌趨勢,所以走得到的股票,轉持現金,方為上策。

(出得黎行,預咗要還。)

(新聞概野,聽完就算,自己分析。)

(某些巿場是否氣數已盡,冇人知道,但大行都走,就不要搏了!)

(投資初創公司,風險極大,一係賺晒,一係蝕晒,老孫(孫正義)這次可謂老貓燒鬚!)

免責聲明:本網誌一切言論並不構成要約、招攬或邀請、誘使、任何不論種類或形式之申述或訂立任何建議及推薦,讀者務請運用個人獨立思考能力自行作出投資決定,如因相關言論招致損失,概與本人無關。投資涉及風險,證券價格可升亦可跌。

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:物業投資要小心

 我都有留意漁村嘅銀主盤… 以現時的巿況,實用呎價都要過萬,仲有好大跌幅,現時只值幾千蚊,「忠圓」屍生話有外國勢力唱衰鄉講,我身處海外,唔知算唔算?不過作為投資者,我只會考慮值唔值得投資,正所謂:「玉可碎而不可改其白,竹可焚而不可毁其節」,唱兩唱就會冧檔,個巿場咁脆弱,真係要小心...