2023年9月23日 星期六

IB投資系列:有錢佬慳到你唔信

 大家都知股神巴菲特以慳聞名,住舊屋、用舊手機、揸舊車…佢老婆更公開大駡4美元的咖啡太貴,以佢地財力去看,真係十分孤寒!

確實財富是慳番來,今日我都係揸舊車(Honda civic 1700鎊) 、戴爛手錶(Casio幾百元那些)、舊手機(iPhone 11) 、舊沙發、個仔架單車係二手(頭盔反而新,因難買又要合size,價錢跟舊單車差不多)…

係咪真係咁窮,等某些人唱去英國的人都是二等公民麼?我講講今個月收入:

IB利息收入$11774(至月尾應多一點),股息$18501,銀行利息三百鎊多(每月約$3000)買賣股票約賺兩皮,酒店執房賺皮幾,本月賺約六皮幾講幣,我唔做都唔會餓死,不過咁,盡沽漁村股票唔見三十幾萬,都要補血的,唔好當自己真係賺錢,除了美股,全球都係負數,蘋果、微軟…等變賣都係用來補血,陰公!

我以前曾做某集團快餐店經理,佢地一個區有幾間分店,都唔係間間賺錢,都係拉上補下,日日俾區域經理將軍都冇計,弱鋪係困難,最緊要條大數交到俾羅老闆。股票投資也是一樣,又股票,又債劵,又基金…不可能樣樣賺錢,最緊要條大數係ok就可以。

(漁村真係等死,口講要經濟好,但次次都攪到一鑊泡,郵輪碼頭,第一次要旅客等,跟住都要等,日日趕客,不如執咗去算吧!如果不當機立斷,盡沽股票,今日損失只會更大。雖然我是已走的人,但眼見有人將我以前的故鄉摧殘,都感到勞氣!)

網上有人公開慳錢大法:

如果做到類似的慳錢清單,何愁不能致富。我自己人生都衰了幾鑊,被護士學校踢出校、做生意失敗、投資失敗、工作失敗、事奉失敗、地盤失敗、政治變遷等等,以致接近五旬仍要從事體力勞動工作,不過我想:處理好不良資產以後,資產量夠多及結構穩健以後,財務自由之路就可做到。

(有些人出身比我們好,讀名校,有最出名的大律師做師傅,前途無可限量,也會不住犯錯,走上絕路。人生就是這樣,透過錯誤去學習,未到最後都不能蓋棺定論。)

(最近加密貨幣騙案令許多人失去金錢,最容易被騙的人,是曾經被騙一次的人,因為他們不甘被騙的事成為事實,最終失去更多。要發達,點解唔正正經經學投資?大不列顛銀行做定期都有五厘半,以前恆大垃圾級債券才有12厘,20厘以上豈不是仲勁過股神,一睇就知騙局,何必一錯再錯?)

免責聲明:本網誌一切言論並不構成要約、招攬或邀請、誘使、任何不論種類或形式之申述或訂立任何建議及推薦,讀者務請運用個人獨立思考能力自行作出投資決定,如因相關言論招致損失,概與本人無關。投資涉及風險,證券價格可升亦可跌。

沒有留言:

張貼留言

英國最cheap用車

 如果憑實際駕駛而言,你會清楚知道答案。 最省油是柴油車,如果係柴電混能仲慳!當然要小心柴油車會積碳,咁上下要跑一轉高速,也有電子零件監察排放,越多電子零件就越麻煩。 我部豐田混能,46.9至61.5MPG。亦試過120MPG。 混能車可以更省油,但不是我們凡人可以做到,部Yar...