2023年9月9日 星期六

IB投資系列:硬著陸?軟著陸?

 現時對大巿有兩種南轅北轍的睇法,一派認為:通貨膨脹仍然存在,加息是無可避免,因此明年美國經濟將會硬著陸,陷入衰退。一派認為:通脹已經受控,加息將會停止,經濟會軟著陸,明年會減息,經濟向好。

咁究竟係軟著陸?還是硬著陸?不同的預期,有不同部署,迫使投資者轉催謹慎,靜觀其變,交投淡靜。

蘋果(AAPL)出新機,有冇突破?定係純粹處理器快一點?鏡頭靚一點?即使果粉忠誠度高,也無法鼓勵他們換機?喬布斯年代,人人預咗大出血,現在我的iPhone,都唔係最新,因為出新機後,舊款機會較平,買舊款機已足夠,我現時仍是用iPhone 11,用來買賣股票、睇網頁、寫網誌…已經很足夠,根本買貴機是沒意思,如果多了我咁樣的人,股價怎樣大升呢?Tim Cook盤數係好,但我更想見到創意。

(庫克冇創意,才華比不上喬布斯,冇問題,但你可以請有實力的創意總監及團隊去開發產品。)

(咁樣叫做「創意」,唔好當D人係白痴!)


免責聲明:本網誌一切言論並不構成要約、招攬或邀請、誘使、任何不論種類或形式之申述或訂立任何建議及推薦,讀者務請運用個人獨立思考能力自行作出投資決定,如因相關言論招致損失,概與本人無關。投資涉及風險,證券價格可升亦可跌。

沒有留言:

張貼留言

英國最cheap用車

 如果憑實際駕駛而言,你會清楚知道答案。 最省油是柴油車,如果係柴電混能仲慳!當然要小心柴油車會積碳,咁上下要跑一轉高速,也有電子零件監察排放,越多電子零件就越麻煩。 我部豐田混能,46.9至61.5MPG。亦試過120MPG。 混能車可以更省油,但不是我們凡人可以做到,部Yar...