2023年2月3日 星期五

移英日記(五一)人人要做家務

 知道有移英人士輕生,心裡也很難過,但他們都是頂尖高端人才,點解會這樣?

我反省自己前半生,也是滿載失敗與痛苦,我會考英文也考了四次,成績E及F,整體俾了E,勉勉強強才合格,讀護士學校臨尾撻Q,做生意又失敗,投資日本,一鋪清袋,打工也被人迫走,就是在教會服侍,也意興闌珊離去…所以我覺得移英面對的困難,並不算甚麼一回事。

但許多人並不是這樣,高端人材、中產階級,閒閒地都賺最少幾皮至十幾皮(港幣),來到大不列顛,只能賺最低工資9.5鎊,扣埋稅每月得一萬港元鬆少少,真係差天共地,再者以前可以請菲傭,夫婦可以一齊工作,賺最多的錢,這裡家庭只能一人工作,收入差咁遠,生活壓力也大增。

我現在每日要洗碗三次,吸塵一次,洗掛衫每日或隔日一次,拖地一星期兩次,每日接送兒子返學放學,每日或隔日去超巿入貨…

大不列顛,要預咗一日三餐屋企攪掂,要確保家庭和睦,避免「歪芺」用刀怒插「黑士頻」,洗碗及各樣支援不可少,人人都要做家務,可保平安!

(英國廚房一定有洗碗碟機,但又費時又耗電,我一概人手洗碗,熱水用天然氣,英國天然氣平過電費,除笨有精。)

(有圖有真相,今期電力、天然氣、上網,合共137.14鎊。暖氣用天然氣,唔洗日日開,要開亦不必長開,開幾個鐘即可,臨睡即關。)

(生活壓力一定有,最緊要懂得尋求協助,如果有需要,可以睇GP,佢會轉介至心理專家。)

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:秋官效應(Adam Cheng effect)

 舊鄉講以前股巿有個怪現象叫「秋官效應」(Adam Cheng effect),或叫「丁蟹效應」,意思係每逢鄭少秋有電視劇上演,講股就必定下跌,由-0.1%至-24.5%而且次次應驗,仲「鯪」過黃大仙。 為何有「秋官效應」?專家研究都找不出原因,如果該套片好似「大時代」講股票,蝕...