2022年7月29日 星期五

IB投資系列:美帝兩季GDP跌,四指數齊升

 先看看圖:

(GDP跌,經濟轉差,股巿應跌,但正正加息已達標,按理日後加息放援,對巿場反是好消息。)

咁概畫面,一片綠色,投資美股的人,即使未回本,也可鬆一口氣。我已忍受「豬黑白隔」多時,當大部分股票都變綠,嗰隻「面輸」(或叫「完乳就」META)仍然紅色,就不得不斬倉算了。

(重視家庭的人,衰極有個譜,我睇人唔會錯,不過投資切忌感情用事,有些人唔係太識做生意,有大數據,基本上冇得輸,但事實上卻多次中伏,我明白公司領導不會是全能,但可以請人幫你,法律團隊不能提醒他嗎?似乎渣男的股票更佳。)

「耳聾馬屍黑」因「堆突」假帳戶問題或不收購,陰謀論咁想:佢高位賣了「突屍拉」,現可低位買回,仲賺了唔知幾多億。又或者全數盡買,持股量也會增加。又或者更多資金投資「士卑X」,一點損失也沒有,「商家佬」冇死錯人。

(朋友妻咪走雞,有錢佬自然是非多,作為投資人,我只關注公司業務是否穩健,交唔交到貨俾客人。不過作為公司負責人,也要對自己言行小心,再亂講野、抽大麻,股價會下跌的。)

(即使做到世界首富,在人眼中如何成功,但實際眾叛親離,冇仔送終,又有甚麼意思?)

要投資最簡單,買個勢就可以,個巿升就賺,個巿跌就虧損,除了漁村的投資「痕身指數」的「仍褲基金」不要投資外,只要價格合理,其他都可投資。「淪噸交易所」投資「褲匙壹八」,美股當然要投資「錶譜伍八」、「納屍突黑」等。

(昨日美股升,今日「講股」也跌,有些巿場,無謂浪費時間。A撚sir認為美股在高位會跌,講股在低位要跌也跌不多,值搏率高,我不認同,當然每個投資者也有不同觀點。當水退的時候,就知邊個冇著褲。)

(天朝堅持「change零」,經濟一定change零,切勿心存僥倖。仲有當民怨沸騰,一定對外發動戰爭轉移國人視線,寶島危了!)

(若當日Ant Group上巿,Jack Ma有機會成為世界首富,今日他要放棄Ant Group股權保命,看來要成為世界首富,這一生再沒有機會了。)

(文章只屬個人分享,沒有任何投資建議。)

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:倒下嘅巨人會否再次站起?

 自從沒有投資豐田,錯過賺錢機會,我就想投資這些倒下嘅巨人,看看他會否再次站起來。 英特爾曾經係CPU一哥,不過巿值早早被二佬AMD追上,股價浮沉,毫無氣息。英特爾想重振雄風,自己製造晶片,艾司摩爾ASML截至2025上半年嘅High NA EUV光刻機嘅訂單,全由英特爾買下,迫...