2022年7月26日 星期二

大不列顛詐騙?

 最近有鄉講人打假,如果是打擊騙財、騙色,當然要大力支持,甚至要透過報警、法律途徑解決問題。

(日劇「詐欺擸人」,真正的欺詐師,法律都不能制裁他們,除非遇上更強的欺詐師。)

不過細看內容,我卻有另類感覺,我唔係幫佢地,只不過是與其望落差,令某些人失望,未至於騙財、騙色的詐騙。

其中,有的我也在YouTube 聽過他們的分享,例如,「嬰國樓專家A撚sir」,又話他曾開班教人開天眼炒期指,現在又教人炒嬰國樓,如果掂,就唔洗不段轉…云云。(投資當然不斷轉,今日已放晒天朝的股票)

好像我的師傅(詠春、釘板、搭架…),不是無神論,就是拜偶像,一概不是信耶穌,有甚麼問題呢?每個人也有他們的宗教信仰,或許你不認同,或許有些人是依靠撒旦的力量,但怎也說不上他們所謂的詐騙,確實有些人依靠撒旦,確實有「陰陽眼」、「天眼通」、「天耳通」、「他心通」…你怎知A撚sir冇這能力?

我不是認同投資要用靈界的力量,只是一件事還一件事,最離譜係冇point,好像你驗證一下「印度神童」,預言錯了幾次,你都知甚麼料。俾錢上堂的人都唔係儍,佢都要show兩手,對不對?

再講,鄉講的「陷娛」學家,靈異節目「通零之王」,全部都未夠班,真正的通靈者,能直接跟邪靈溝通,唔洗攪咁多大龍鳳,最高級者,甚至可跟撒旦直接溝通,具有接近神的能力,違反物理或科學定律的能力,子彈也不能傷害…如果你期望咁高,唔好意思,即使所有「陷娛」學家,都係冇料,真正的通靈者,除了各國最有權的人外,「誠哥」都冇資格見面,你俾幾多錢,你想睇到甚麼呢?

(有些投資堂係另類D,你可以選擇一些正正經經的,學習基礎投資知識,扎好根基,再走投資路。)

有些投資者扑street,係好慘,一個大浪衝埋離,我都試過唔見兩球,投資那裡有穩賺不賠?上幾堂學投資,就可學晒A撚sir的野,會不會太天真呢?就算你上埋「富爸爸窮爸爸」作者羅拔圖清崎的堂,聽埋股神巴菲特的所有演講,也不能保證投資穩賺不賠。

至於「軟親不如近卵」的「嬰姐」,冇覆或沒有怎樣幫忙,(我教你用樓價1%做佣,大把人立刻「幫」你)或有些YouTuber 要錢才做野。講真,人地又唔係開善堂,即使你肯俾錢,大不列顛「疏聽A準」都唔係即刻幫你做野,唔會即刻為你解決問題,更莫說隨傳隨到!假設我在大不列顛,你要我幫你睇盤,油錢、時間都要付出,只不過係做生意,就不要說幫鄉講人,收了錢就應交足功課,跟得足。許多鄉講人去到大不列顛,仍只顧搵錢,冇問題,但即使交足錢,卻交不出貨,求求其其,影幾張相、拍段片又話要收錢,間屋有冇破損唔知,隔離左右住甚麼人又唔知,十分可恥!

我唔係care那些youtuber 賺唔賺錢,最緊要交足貨,趙博講到明知識有價,老蕭講主題前先自己賣自己蕭貓貓的廣告,CoCo哥更係實際過人,唔俾錢永遠聽唔到關鍵處或結局,咁又何妨呢?明買明賣。

(要聽趙博D堅野係要俾錢,老蕭講了個頭,要俾錢才有個尾。)


沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:物業投資要小心

 我都有留意漁村嘅銀主盤… 以現時的巿況,實用呎價都要過萬,仲有好大跌幅,現時只值幾千蚊,「忠圓」屍生話有外國勢力唱衰鄉講,我身處海外,唔知算唔算?不過作為投資者,我只會考慮值唔值得投資,正所謂:「玉可碎而不可改其白,竹可焚而不可毁其節」,唱兩唱就會冧檔,個巿場咁脆弱,真係要小心...