2022年7月26日 星期二

大不列顛仍要買自動波車

 去大不列顛,本來有新開始,人一世物一世,本來應該買部「突屍拉」加埋自動駕駛,但由於大不列顛價錢較貴,加上股巿未興,難有理由及藉口買部咁貴的車。於是次一等的電能車、混能車、電油車也在考慮之列。

電能車會考慮「逸剷」(「風填」唔生性,只顧研發氫能源車,冇計!),但租住地方一定冇充電裝置,街外快充並不便宜,沒有充電裝置難考慮。混能車當然選「風填」,1500cc的「也域」,新車要21萬,二手要17萬,1000cc的「也高」,新車要15萬,二手要10萬。

英國新政策,我地D老野考的棍波牌,全部去大不列顛只能換自動波牌 (詳情可去官方網頁了解),迫使我一定要買自動波車,一係買電動車,一係買「風填」混能車,混能已經省油,CVT無段變速波箱又省油,最重要是自動波。

(「風填」的混能車,是數一數二,領先全球,只可惜配合日本國策,All in發展氫能源車,以致電動車落後全球各大車廠,實是可惜。)
(大不列顛買最平那架「突屍拉」都比漁村貴,若連埋自動駕駛,要五十幾萬港,仲要等到2023年4月才有貨,陰公!)

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:物業投資要小心

 我都有留意漁村嘅銀主盤… 以現時的巿況,實用呎價都要過萬,仲有好大跌幅,現時只值幾千蚊,「忠圓」屍生話有外國勢力唱衰鄉講,我身處海外,唔知算唔算?不過作為投資者,我只會考慮值唔值得投資,正所謂:「玉可碎而不可改其白,竹可焚而不可毁其節」,唱兩唱就會冧檔,個巿場咁脆弱,真係要小心...