2022年7月31日 星期日

IB投資系列:小財唔出,大財唔入

 有D數很簡單,請問一間上巿公司要請一個頂級的國際法律團隊要用幾多錢?對比要被各國監管機構罰款,加上股價大幅下跌,那個化算?普通人第一個問題未必人人識答,但第二個問題一定人人都識,唯獨「面輸」的「豬黑白隔」唔識,誠哥的「為講頭脂」都唔見唔少錢。

早前尊尼特普與前妻的世紀官司,勝敗的關鍵除了客觀事實,最重要是請了頂級的律師團隊,美女律師如何字字珠璣、連珠炮發,全世界都有目共睹,倘若尊尼特普貪平,唔願意重金禮聘頂級的律師團隊,恐怕佢的演藝事業一定玩完。

(「敵事離」無情無義,官司未有結果,已急急與尊尼特普劃清界線,不再聘用。尊尼自然大怒,不再演積克船長。尊尼薪金雖高,但沒有積克船長的魔盗王難道會有人看麼?)

有的錢,冇得慳的。你想去大不列顛,隔山租樓,讓家人安定,你卻不肯及不願花錢,卻期望YouTuber免費或低價幫你,期實是不切實際,這些人其實不過比你先行一步,經驗及對當地風土民情,根本認識得很淺薄,佢自己都未必撈得掂,更莫說幫你。再講,要收錢就不要說幫,係一門生意,究竟有沒有相關牌照及資格合法經營呢?營收有沒有合法交稅呢?

我早前講過用Citi plus電滙英鎊俾「疏聲A準」幫我找樓盤,我都覺得很貴,但人在「漁村」,十萬八千里遠,真係冇辦法,兩地文化不同,在漁村,你肯俾一年租金,那會理你甚麼膚色、文化、職業,但大不列顛就不是這樣,大不列顛人好講感覺,如果你的故事背景夠吸引,唔洗預交一年租都可以,反之,就是預交半年、一年租金,也不租給你。

現時大不列顛租樓不易,至少要租Airbnb兩個月,成本六萬,如果你俾萬五「疏聲A準」,肯定租到樓,月租一萬,送埋機場接送至單位。頭兩個月成本,一係六萬,一係三萬五,咁簡單數學,人人都識計,除非你有親戚、朋友,又肯幫手,咁另計。

正所謂:「小財唔出,大財唔入」,讀孫子兵法都知,你又想士兵為你搏命打扙,又吝嗇錢財不肯重賞士兵,試問怎可能打勝扙呢?打敗仗的損失大?還是重賞士兵的損失大呢?秦能滅六國,由商鞅變法開始,殺一敵,爵一級,故秦人一聽到打扙,便興奮地放下農具參戰,更竭盡一切力量,要殺更多敵人,因為耕一世田,都比不上在戰場上建功立業。

(文章只屬個人分享,沒有任何投資建議)

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:物業投資要小心

 我都有留意漁村嘅銀主盤… 以現時的巿況,實用呎價都要過萬,仲有好大跌幅,現時只值幾千蚊,「忠圓」屍生話有外國勢力唱衰鄉講,我身處海外,唔知算唔算?不過作為投資者,我只會考慮值唔值得投資,正所謂:「玉可碎而不可改其白,竹可焚而不可毁其節」,唱兩唱就會冧檔,個巿場咁脆弱,真係要小心...