2021年7月22日 星期四

股票投資,IB減價,政府加價

香港曾經是國際金融中心,以低稅制,簡單稅制,自由滙款聞名,吸引各地投資者。

IB作為全球最大證券商,率先減收每月基本10美元服務費後,再減港股佣金,金額雖然不多,也是逆巿下一點點心意。


反觀某地政府,在逆巿下,不減反加,上調股票交易印花稅。


需知道,股票投資並非人人贏錢,尤其在逆巿,跌多升少,疫症還未解決,經濟還未復甦,人人都在水深火熱,有股票投資並不一定是有錢人,有許多巿民都不過賺點茶錢,幫補一下。

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:人棄我取,講股應否投資?

 讀歷史都明白這道理… 雖然字眼上有少少分別,但意思一樣。其實我地都明白股票之道在乎:「人棄我取、人取我棄」,咁點解我地要爭呢?靚女又要爭,明知爭嘅結果是邊際利潤去到零才冇人爭,到時人、財兩失又何必呢?Nvidia升到974美元嘅人,點樣走貨呢? 正所謂:「亢龍有悔,盈不可久也」...