2021年7月9日 星期五

IB免閒置費,你還需要考慮其他投資工具?

識投資,一定用IB,只不過IB大雞唔食細米,你戶口有很多錢及資產,唔理你,但戶口沒有咁多財力,就要你經常做買賣,努力賺錢,否則就要收取閒置費,不能好像聖經中,主人與三個僕人的故事,主人將錢交給三個僕人投資,有一個僕人怕輸錢,將錢埋在地裡,等主人回來,原封不動將資金還給主人,最終受到主人責罰。

最近我收到IB的通知,取消賬戶閒置費。我肯定唔係IB定義的入門有錢佬,唔理佢,論買賣,我也是有限公司,我自己返工時間cover整個港股交易時間,放工身心俱疲,又要去新墟街巿買食物、物資,減少疫症期間外出風險,回到家中要應付家中新成員,到美股開巿,最多偷偷撳手機看看,如常準時睡覺,以應付明日工作。

我不會像某些人不眠不休去投資,因為我一日有工作,返工才是我正職,投資只不過兼職,我亦不會為了每月10美元閒置費,勉強做買賣,這是本末倒置。

IB的玩法,你申請得這個投資戶口,一定要做買賣,每月係咪都要賺你10美元佣金,即使你甚麼也不做也好。但對於有正職人士,找不到投資機會,等唔到個價,就不會輕言入巿,我也曾被IB收取閒置費,故此,IB七月起落實取消閒置費,確實是佳音。

2 則留言:

  1. 我也是因為咁,最近的起心肝開了IB戶口, 要再花時間去拜讀詠春兄你以往的Blog 文, 謝分享.

    回覆刪除
    回覆
    1. 好事,記住「財不入急門」,邊投資邊學。

      刪除

IB投資系列:特斯拉盤後回升,是否迴光反照?

 當蠟燭臨熄的一刻,人死前的一刻,都會特別生猛,這個短暫轉好嘅現象稱之為:「迴光反照」,特斯拉盤後上升,會否是迴光反照?反映死前嘅一刻? 事緣今季成績急轉直下,股價唔跌才奇?至於機器人的士,要成功真係唔容易,遠水不能救近火,股價自然急跌。 直至特斯拉確認平價細車計劃將加速進行,回...