股票係無常,但人總是希望找出一些規律,從而能賺大錢,有人裝「聾蝦」,用AI助理追蹤數據及基金佬講話,咁「俾突幣」,有人就用power law。
其實不過物理學家整出嚟嘅數學模型,希望找到走勢,2026年目標係14.5萬,2030年係47萬至100萬。今日我淨係知6萬元也守不住,「拆掠」剩返85元,資產三球也守不住,我都就嚟要揸兜乞食啦!
唔好話14.5萬,升番10萬,已經算喇,唔好話發達,攞番本金就算。
以前一星期去飲茶或自助餐,再加中超買野,100鎊,一個月400鎊,現在一個月才一次,可能要再減。酸種麵包、希臘乳酪、咖啡,我都唔敢再買,「歪芺」話如果永居、入藉冇錢咁點,咁咪賣埋架車,兩條老野唔好做懶蟲,死出去做野…。
本星期嘅期權賺三皮幾,但賺錢速度追唔上蝕錢嘅速度,隨著資產下跌,可以透過期權賺錢能力也受限,虛幣不升,禍不遠了!
免責聲明:本網誌一切言論並不構成要約、招攬或邀請、誘使、任何不論種類或形式之申述或訂立任何建議及推薦,讀者務請運用個人獨立思考能力自行作出投資決定,如因相關言論招致損失,概與本人無關。投資涉及風險,證券價格可升亦可跌。


沒有留言:
張貼留言