「私己然」決定下台,不過唔好以為「賓含」做首相會好,「私己然」係衰,但為爭中間選票,唔會太過份,當然呢招吃力不討好,流失選票。
「賓含」在剩餘時間做唔到幾多野,只會加稅、加福利、保選票,手法更極端,「嬰國」監生俾佢哋玩死!
「嬰國」自「脫勾」以後,十年換七相,並未好過,以為黐埋「尾國」有著數,點知「尾國」照加關稅,以為黐埋「天朝」有著數,點知大使館咁少事都攪唔掂,訪問「天朝」,受到冷待,周圍都冇朋友,咁點攪呢?
「嬰國」唔好,在這裡生活嘅人又點會好,某些移嬰講人都自嘲!
嬰國可能終非安居之所,只不過都洗濕咗個頭,永居、入藉後再作定奪!





沒有留言:
張貼留言