2023年10月22日 星期日

IB投資系列:絕對理性使你成功,但你不會想要

投資怎樣成功,我簡單做了以下方程式:

絕對理性(滅絕人性)+ 絕對資訊 = 投資成功

資訊牽涉權限,你係甚麼level,就得到甚麼資訊,「Sing哥」點解做甚麼投資都快人一步,很早期已沽售某國資產…因為資訊,你哋今日睇我這個咁cheap的網誌,因為大家都是同一個level : layman喱民,如果某一天我升了level ,我也不會在這裡出現。(這機率極細)

要成為馬會會員都咁難,要成為XX會,甚至甚麼level會員就更難了,不單有錢、有權、有影響力,就算你肯出賣自己靈魂,甘願死後落地獄,永遠受苦,也未必得到一個席位…所以要得到絕對資訊的可能性係零。

只不過有些人不住跟有錢佬交往,當中不乏這些會員,或許醉酒唔小心走漏風聲,唔小心講了少少,由於內幕交易係犯法,佢哋都會很小心,但聰明的人或會明白其中玄機或暗示,所以上巿公司高層、投行交易員、基金佬都有唔少油水。當資訊去到最下個層,我地這些喱民都知道,等於全世界也知道,股價已完全反映,無利可圖。

既然資訊係全輸,就只有「絕對理性」這方面,做得更絕,更冇人性,才有少少機會,接到唔小心漏到最下層的幾滴油水。不過做到咁理性,我話埋俾你聽這套「神功」怎練,你也未必想要。

我講講我的故事:我的雙親早已離世,理性上知道生老病死是人生必經,對比疾病的痛苦,死亡甚至是一種解脫,反而是更好的選擇,靈堂上哭哭啼啼都不會改變事實,倒不如早早完成程序,唔好阻住人哋收工。我告訴「歪芺」,我死後屍體棄置在荒山野嶺即可,如果不能,用最便宜那款方式即可,屍體唔洗認領,唔洗上位,亂葬崗也可以,無謂浪費金錢在死人身上。係咪好冷,係,甚至是寒,好似我身處的蘇格蘭咁寒。

我曾經以為我這種「絕對理性」、「滅絕人性」而自豪,以為人可以理性客觀看待事情,做事一定最好,但後來我發現我經常失憶,起初以為是早發性痴呆,原來沒有情感的經歷,就好像沒有調味的飯餸,只會功能性讓你飽、俾你營養,但你永遠忘記曾經吃過甚麼,因為一切都淡而無味,沒有分別。

以前某創會牧師死了,甚至某些弟兄死了,由於我冇去靈堂(那時認為去也沒意義),今日我感覺他們還沒有死,只是理性提醒我他們已經死了。咁係咪好事?我仍然靠失憶忘掉人生一切痛苦,甚至人生許多重要的事也白白經歷,一一遺忘。

絕對理性是謝絕感性,所以係滅絕人性,唔理嗰隻股票持有幾耐,都不會有感情,知道勢色唔對,都會全部沽售。唔理你對這個地方有冇感情,這個地方預期唔掂,全沽股票、資產,現金大部分兌換美元,人都走埋!

(某股評人在滙豐跌到33元,即場哭了起來,佢做唔到絕對理性,最多靠講股呃兩餐飯食。)

正所謂:「各人前因莫羡人」,你睇人好,人睇你好,人人都隱惡揚善,講自己點好點好,移英港人,夜夜笙歌,並不能反映真實生活。我老實一點,我喺英國都係飲膠囊咖啡(冇去Costa飲咖啡),夜晚去厠所用電筒不開燈省電,開少D䁔氣,用暖水袋,爆了軚,用個舊軚補上,45便士一條方包,85便士叮叮飯…cheap到你唔信,只有省錢才聚到財,你願意過這些生活,就跟我富起來吧!我繼續教會奉獻,俾錢乞丐,真正的富有係你俾到幾多,唔係用到幾多。

(出街飲咖啡係儲唔到錢,一定窮到最後。)

(愛瑪屈臣講得對,著冇牌子衫及平衫不代表你窮。)

免責聲明:本網誌一切言論並不構成要約、招攬或邀請、誘使、任何不論種類或形式之申述或訂立任何建議及推薦,讀者務請運用個人獨立思考能力自行作出投資決定,如因相關言論招致損失,概與本人無關。投資涉及風險,證券價格可升亦可跌。

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:倒下嘅巨人會否再次站起?

 自從沒有投資豐田,錯過賺錢機會,我就想投資這些倒下嘅巨人,看看他會否再次站起來。 英特爾曾經係CPU一哥,不過巿值早早被二佬AMD追上,股價浮沉,毫無氣息。英特爾想重振雄風,自己製造晶片,艾司摩爾ASML截至2025上半年嘅High NA EUV光刻機嘅訂單,全由英特爾買下,迫...