2022年10月11日 星期二

移英日記(四)你要做富監獄還是窮自由

 我地的領導人,蘇格蘭首長施雅晴發表講話,2023年要舉行獨立公投,倘若英國不肯,2024年大選也會以獨立為單一議題,變相公投獨立。她認為蘇格蘭與英國是partner,獨立可以雙贏。

未來會怎樣發展冇人知,但倘若獨立,英鎊一定下跌,有投資英國物業人士,以為物業升了十幾%,不過別忘記英鎊也跌了十幾%,物業只反映本來價值,只不過錢的購買力低了,投資一定要小心。

(投資物業,一定要親到當地,否則中伏機會極大。)

有些人常說英國甚麼都貴,作為過來人,都可以講句公道說話,英國租屋、能源費、巿政費,都要過萬港元,不過如果住套房、劏房,幾千港元租金全包,任你開暖氣,未有工作、沒有孩子,也不失好選擇。至於出街食飯,確實比香港貴,以下是某英國中式茶樓收費:

(茶樓質素比香港好,應是早期移民的中廚主理,四個大人、一小童,用了七十幾鎊,700港元左右,不會經常去。)

英國生活,日常飲食都是自己煮為主,入貨都是當地超巿,超巿有不同級數,馬沙屬高級、特易購(Tesco)屬中級、呢度(Lidl)、Iceland屬低級,一個Pizza,馬沙賣緊5.5鎊,Iceland賣1.5鎊,以下是Iceland購物單:

(除了Pizza賣鎊半,咖哩牛肉飯1鎊,9元港幣唔洗,香港都不止這價錢,無毅力、易放棄,就回流吧!唔好同我講生存唔到。)

(只懂埋怨人、埋怨政府,不住為生命找藉口,不懂自我反省,去到邊度也生存唔到。我最睇唔起這些人,整衰晒香港人。)

這裡,有嗰句、講嗰句,只要不歧視,你可以有任何觀點及意見,絕不會以言入罪,出入不必口罩、不必掃程式、不迫你打針,一針、兩針、三針…打到病毒消失為止(你消失,病毒都未消失),自由自在,點解仲要留在監牢裡?

(唔聽話,書都冇得讀。教育成為政治工具。)

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:物業投資要小心

 我都有留意漁村嘅銀主盤… 以現時的巿況,實用呎價都要過萬,仲有好大跌幅,現時只值幾千蚊,「忠圓」屍生話有外國勢力唱衰鄉講,我身處海外,唔知算唔算?不過作為投資者,我只會考慮值唔值得投資,正所謂:「玉可碎而不可改其白,竹可焚而不可毁其節」,唱兩唱就會冧檔,個巿場咁脆弱,真係要小心...