2022年10月24日 星期一

移英日記(十一)有智慧消費幫你慳唔少

 去到陌生地方生活,好多意想不到的使費,不過不同地方,價格有差異,有的貴,有的平,避重就輕,避實擊虛,就算詠春功夫也是咁樣玩法。

我絕不去貴價超巿,除了為買藍盒茶包去了馬沙,點知被「歪芺」催促,最終買錯,泡不出港式奶茶的味道。最多幫襯係「呢度」(Lidl),其次係Iceland。

要用最平方式消費,首先要下載app入會,某些產品便會收會員價,例如平價方包標價係72便士,但實收39便士。在呢度,我已換過免費面包、清潔劑,另這段時間有推廣,買夠15鎊,可換不同禮品,十分進取,職員勁推廣,早知唔買Tesco股票。

(用呢度app免費換清潔劑。)


(呢度買夠15鎊,這期可免費換不同「甩屎」。我換了開心果。)

(男士綜合維他命丸,2.99鎊,足一個月用,平均每粒唔洗一元港幣,平到你唔信。)


(出前一丁要65便士,約6元港幣,可以接受,貴就食少一點。味道差不多,冇咁霖,但外國杯面就唔得碎濕濕,唔知點解英國人食碎杯面。)

(壽司3.99鎊,爭鮮外賣質素,都食下,解下鄉愁。)

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:物業投資要小心

 我都有留意漁村嘅銀主盤… 以現時的巿況,實用呎價都要過萬,仲有好大跌幅,現時只值幾千蚊,「忠圓」屍生話有外國勢力唱衰鄉講,我身處海外,唔知算唔算?不過作為投資者,我只會考慮值唔值得投資,正所謂:「玉可碎而不可改其白,竹可焚而不可毁其節」,唱兩唱就會冧檔,個巿場咁脆弱,真係要小心...