2024年9月22日 星期日

IB投資系列:收息機會隨處都係

 只要找一找,機會隨處都係…


收息機會,隨處都係…


以上所述,並非投資建議或推薦,亦沒有收取任何佣金、廣告費之類,我唔sell野,亦不需像窮網紅要sell野,也冇用上述產品,我只係想講,如果對投資唔熟識,透過短期開戶,已可賺取不錯嘅利息收入,或者透過債基、貨基、訂存,又可讓資金泊岸…

如果一味呻窮,卻甚麼都唔做,事情係唔會有任何轉變。

我哋身邊都會有啲「垃圾朋友」,就算冇錢,問你借錢,生活質素從來不會降低。另一種人,即使大把錢,買埋啲舊車,入油陰啲陰啲入,為要減輕車嘅負重,達到慳油嘅目的。其實去Costco打爆個油缸,已是最好嘅辦法,去食1.5鎊熱狗連汽水當一餐,也是好方法,不過我已經實測過,去這些地方係慳唔到錢,會唔見好多錢。我想表達一個信息,冇錢嘅人係死有餘辜,有錢係有錢嘅道理,因為夠慳、夠孤寒,iPhone 我仲用緊11,你估用iPhone 11嘅人有錢?還是用緊iPhone 16嘅人有錢呢?


我睇中一架電動摺合單車,我唔係冇錢買,係唔捨得買,投資世界,三更貧、五更富,個個月幾皮又試過,半年一個仙都冇又試過,點敢亂使錢呢!

我以前借錢俾「朋友」,佢哋嘅生活質素全在我之上,年年旅遊、食好、著好、穿好,我連襪都穿窿,年年假期,自費短宣去服侍貧窮人,十一奉獻,資助宣明會,永遠唔使交稅,係做地盤那期,賺多了才要交。我初出道,每月儲7000元,去中銀做「零存整付」,第二年加了點人工,儲8000元,二十出頭用緊渣打銀行嘅優先理財,只為做訂期唔使排隊,幾無聊!(後來蝕晒就後話)唔好睇人財務自由咁爽,你唔識慳錢,係唔會有錢投資。

免責聲明:本網誌一切言論並不構成要約、招攬或邀請、誘使、任何不論種類或形式之申述或訂立任何建議及推薦,讀者務請運用個人獨立思考能力自行作出投資決定,如因相關言論招致損失,概與本人無關。投資涉及風險,證券價格可升亦可跌。

沒有留言:

張貼留言

移英日記(190)失敗回流

 最近知道一個消息… 有人持三球(300萬)移英三年,使剩幾十萬回流… 如果識投資,過去借日圓買美元賺息差,每月肯定有一萬,仲未計炒美股賺嘅錢,根本不成問題。 如果唔識投資股票,買英國樓,唔使交租,兩夫婦工作,丈夫全職,老婆兼職,千幾、二千鎊肯定夠,仲有錢儲蓄,如果自住樓買得平,...