2022年11月26日 星期六

移英日記(廿六)二手車成本大公開

 終於買到部本田思域「錢七」,英國人衛生水平極低,部車有泥、有草、有食物殘跡,肯定從來冇清洗,英國小朋友食野唔洗手,為了玩,將Pizza放在地上,沒有紙巾,轉頭再食,很多生迴蟲,打噴嚏唔用紙巾,有病唔戴口罩,病毒流感到處散播。

不過講句公道說話,佢地抵抗力比我們好,我地小朋友小小病睇醫生,食藥、食抗生素,食到純晒,佢地小病當冇事,照返學,發消自己買藥食,真係大病先好找GP,否則人地唔會受理,唔會見到醫生,最多叫你飲水、多休息、自己吃退消藥。

多年前,我去了東南亞某軍政府控制國家,當地食店將食物拿出來,一直有「飛飛野」跟住,一路食一路用手趕,領隊病了大部分時間,要由副領隊頂上。大家都係漁村人,點解我地冇事?全因為細個食街邊小販,好彩就冇事,唔好彩就肚痛,抵抗力係細細個練番黎,如果全團人都病晒,邊個去第三世界做神的工作?現在的英國公民衛生水平,咪幾十年前的漁村,太衛生係咪好呢?出外食飯,唔方便洗手,用酒精消毒液係咪太誇張呢?真值得反思。

架「錢七」經過自己及「歪芺」深層清潔如下:



經過清潔,終於成為一架可用的車。

全車成本如下:
二手本田思域「錢七」1700鎊
路稅 165鎊
第三保加壞車輔助及法律責任 493.64鎊
Transcend 車cam 1680港元
電話吸盤架 8.99鎊
Halfords兒童car seat 29鎊
Halfords冬天汽車套裝 13鎊

以1英鎊兌9.3港元計,合共24089.559港元,兩萬五唔使,可以吧!

(冇car seat載兒童係犯法的,買個最平便算。)

(冬天將至,除雪系列不可少。)

(千幾鎊,當然有不完美,除了車頭日間燈有一個燒了,司機位膠邊用了膠紙黐住便算。)

(手制拉兩拉,解埋體,我的詠春功力唔係咁勁啊,我自己都唔知!明日買支萬能膠黐番。)

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:秋官效應(Adam Cheng effect)

 舊鄉講以前股巿有個怪現象叫「秋官效應」(Adam Cheng effect),或叫「丁蟹效應」,意思係每逢鄭少秋有電視劇上演,講股就必定下跌,由-0.1%至-24.5%而且次次應驗,仲「鯪」過黃大仙。 為何有「秋官效應」?專家研究都找不出原因,如果該套片好似「大時代」講股票,蝕...