2022年11月10日 星期四

移英日記(十八)移民唔好玩泥沙

 「有人回鄉歸故里,有人漏夜趕科場」,有人移英,有人回港。如果漁村好,就唔洗走,既然已走,點解要翻轉頭,因為落唔到根,點解落唔到根?因為落根要花很多功夫,許多人心態、實際也沒準備好,根本不適移民。

以換英國車牌為例,一定要預早安排,要預早在漁村申請駕駛執照細節証明,列印share code,或帶埋printer隨時補印文件等等。

你認知所有的事,都要準備好,去到就做,仲要有充足緩衝去應付突發及認知以外的事,好像我沒有準備去病,但隨身藥物極少,中藥更不能入境,只有入境才買基本防身藥,更買了維他命,我沒有其他喜好,也要練下詠春,保持身體健康,我本來只吃兩餐,不住減磅,有機會練成完全體,但蘇格蘭係苦寒之地,也要食足三餐,已經破戒、破功,但保暖太重要,冇辦法。倘若我只吃兩餐,唔止168斷食,係204斷食,過午不吃,身體自動變節能模式,體溫偏寒,香港咁熱,冷氣都唔洗開,又省錢、省電、環保、養生。一落地,樣樣申請,唔會好似某些YouTuber去邊到玩、去那裡食,講真如果唔係登記了GP,怎睇醫生呢?

去得英國,簽証要求已要至少半年的生活成本,半年甚麼事也辦妥吧!即或不能,節衣縮食,涯一年又有何難,如果住HMO劏房,水、電、煤、council tax全包,焗Pizza,Iceland只需1鎊,Tesco買75便士飯,一大條粗麥方包39便士,唔做野都涯到兩、三年,倘若跟YouTuber去這裡玩、去那裡食,未有賺錢能力便亂洗錢,抱住旅遊心態,多多錢也不夠。

如果係走難,要著草,可以理解,但請問有幾多個?如果唔係走難,點解唔作出充分準備及部署?有的人移民好似玩泥沙,未夠半年,又話搵唔到工返港,有的人,間廠已經請你,叫佢參觀間廠,佢竟然唔去,覺得浪費時間,原來這是入職的一部分,我當你英文唔好,唔知係入職,你做下門面功夫讓人覺得你對這行業有興趣,都唔做,根本唔係出黎撈,整衰晒漁村人。


(周圍都請人,問題你究竟想唔想做?英國農業冇足夠工人收割,損失慘重,佢會唔會介意你英文唔得?)

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:倒下嘅巨人會否再次站起?

 自從沒有投資豐田,錯過賺錢機會,我就想投資這些倒下嘅巨人,看看他會否再次站起來。 英特爾曾經係CPU一哥,不過巿值早早被二佬AMD追上,股價浮沉,毫無氣息。英特爾想重振雄風,自己製造晶片,艾司摩爾ASML截至2025上半年嘅High NA EUV光刻機嘅訂單,全由英特爾買下,迫...