2016年11月20日 星期日

武術迷思系列十:老師傅真的還好打麼?

在我工作地盤的一位釘板師傅,年幾比我大,年幾可做我父親,但他不煙不酒,靜止心跳率是低於每分鐘50下(四十多下),我的靜止心跳率才是60以下(五十多下),怎不叫人慚愧?

(靜止心跳率resting heart rate是可看到一個人的體能情況如何?雖然自己勉強仍是Athlete,但天外有天,人外有人。)

原來他年輕時學過多門武術,即使今日冇練,但也維持一定程度的體能運動。不過今天,許多功夫師傅,莫說操練,連身形也維持不了,戰鬥力又可維持幾多呢?



(富德拳館創辦人江富德師傅,雖然年幾已經不少,但每日仍然堅持多小時訓練,為要對徒弟徒孫作一個好榜樣。很值得我們尊敬。)
(家師趙學賢師傅對武術的追尋從沒有停止。)

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:商家佬冇死錯人,係冇良心!

 以前在漁村買保險,以為有保障,直至「歪芺」去了公立醫院做小手術,只住一日,幾差嘢都唔使,竟然冇得賠,原因是跟生育有關,但如果唔做,有可能病變,有其他健康問題。我理解人工受孕當然自費,難道跟生育器官的病一概不賠?我當然可以攪大件事,保險公司一定要賠,但我又何必為一千幾百搲爛塊面?...