2024年2月16日 星期五

IB投資系列:無商不奸,投資要選擇

 要知道我們活在籠裡,只有一點兒自由,意識、文化各方面都被操縱,我地讀經濟學都知,要用有限資源滿足無限欲望,商家佬從來都唔會死錯人。

以前煙草是被認為有益健康的東西,醫生都吸,即使今日大不列顛也是這樣,二戰以後,女權益起,有選舉權,吸煙有平權意義,鼓勵女性吸煙,賺更多的錢,後來病的人,死的人日多,這條路不能長賺長有,就轉移至食物,加多D附加劑,令你食多D垃圾食物,上晒隱,周身病,就用醫藥幫你,要你食一世的藥,直到你肝腎都頂唔住D化學野,步向死亡。

人一世要為幕後玩家賣力,仲要俾佢賺一世的錢,良心更是欠奉,賣肉,要用四公斤植物飼料,才可以換一公斤肉,加了抗生素,兩公斤飼料換一公斤肉,甚至低於二換一比例,已經好平,咁仲未賺夠,要一換一,整植物肉,加化學劑當肉,又話環保,又話愛護動物,又話健康,真係咁益你麼?做人唔好咁天真,牛放屁真的可以令地球溫度上升?就算工業革命後的人類都沒有這個能力,夜郎自大!講咁多都係一個錢字。


要你食麥皮、飲牛奶、豆漿、植物肉、植物油、人造牛油、垃圾食物,最終周身病,何時健康過…

要你環保,全英換了紙飲管,開頭太軟,加硬後不能回收,又要斬更多的樹,何時環保過…

要你減碳,多用天然氣發電,多用可再生能源,發電成本上升,是否環保冇人知,但能源費用卻急升,要俾更多的錢…

其實商家佬唔在乎你是否健康,是否環保,是否愛護動物,只在乎金錢,只不過會用各種宣傳、教育、政策,將這樣事合理化,令你甘心樂意奉上你的金錢。

所以對某些人而言,商業係邪惡是十分理解。我以前在某教會工作,某同工十分正氣凜然,股票一概避談,但強迫金推出後,就無問題!我都拗晒頭,你買MPF基金,一樣係買股票,有甚麼分別?因為強迫,就會變得正氣麼!霎戇!我實實在在告訴你們,如果股票係邪惡,用甚麼形式買也不會改變其本質,反而你自己投資,你可以選擇,我自己會避免投資毒品股,如大麻股、煙草股,另外賭博股也避免,陰騭錢,無謂賺,君子愛財,取之有道。

(某世界首富,放蕩不羈,令股價波動,甚至影響NASA合作,曾公開吸食大麻。)

免責聲明:本網誌一切言論並不構成要約、招攬或邀請、誘使、任何不論種類或形式之申述或訂立任何建議及推薦,讀者務請運用個人獨立思考能力自行作出投資決定,如因相關言論招致損失,概與本人無關。投資涉及風險,證券價格可升亦可跌。

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:倒下嘅巨人會否再次站起?

 自從沒有投資豐田,錯過賺錢機會,我就想投資這些倒下嘅巨人,看看他會否再次站起來。 英特爾曾經係CPU一哥,不過巿值早早被二佬AMD追上,股價浮沉,毫無氣息。英特爾想重振雄風,自己製造晶片,艾司摩爾ASML截至2025上半年嘅High NA EUV光刻機嘅訂單,全由英特爾買下,迫...