2024年2月29日 星期四

移英日記(134)每日祈禱爭戰

 稅又報了,車又買了,跟住真係要啟動下一部工作,就係準備Life in UK考試,死做16個模擬試題,只要做熟這試題,考試必無問題。

人唔係求生,而係求意義。這對很多人來說很奢侈,許多人仍活在困難中,日日望「正虎」派錢、減稅…


(「正虎」終於撤辣,但來得太遲,病入膏肓,回天乏術,大好友羅奇說:Hong Kong is over,除非停止干預,好似以前一樣。)

我現在每日都用雅比斯的禱告,求神賜福與我,好像很無禮,但神就係賜福的神,人得不到,因為不去求,求也得不到,因為妄求。甚麼是妄求?

妄求就是順著自己情欲、肉體,並非自己位份的祈求,便是妄求。


現時面對世界局勢,俄烏戰爭、以哈戰爭…可以做都只有祈禱。魔鬼撒旦要做野,也要先得神的許可,聖經約伯記講得很清楚。我地與其任由撒旦在神的寶座前控訴人類,好像檢控官控訴人類,我地何不用禱告去到神的寶座前駁斥,好像辯護律師陳詞,點解人類經常打敗,因為控訴多,但辯護少、爭戰少,結果自然會敗陣。


早在多年前,教會講道,已經辭不達意、含糊其辭,今日咁嘅環境,更加變啞,何來爭戰?更有宗教人士建議掛Country Flag,咁要不要掛埋今上的畫像?冇人要「講毒」,只係要公平、公義,講咗的說話要算數,係承諾、信用,點解未經審訊就囚禁三年?(仲係無罪假定麼?)點解可以無陪審員?點解唔可以自由聘請律師辯護?點解異見人士要長期囚禁「水飯房」?(真係咁重罪?罪都未定)


神俾人有自由意志,你唔出聲(祈禱),就喺度挨打,我天天為Jimmy Lai、Tonyee Chow祈禱,祈求佢地有健康的身體及精神,Jimmy年幾已大,有糖尿病及高血壓,亦祈求佢地有公平的審訊,在傳媒及各國領事監聽下,法官都唔敢亂咁嚟。

(以前生活的故地仲有甚麼路可行?真係唔知。)

沒有留言:

張貼留言

英國最cheap用車

 如果憑實際駕駛而言,你會清楚知道答案。 最省油是柴油車,如果係柴電混能仲慳!當然要小心柴油車會積碳,咁上下要跑一轉高速,也有電子零件監察排放,越多電子零件就越麻煩。 我部豐田混能,46.9至61.5MPG。亦試過120MPG。 混能車可以更省油,但不是我們凡人可以做到,部Yar...