2024年2月12日 星期一

移英日記(133)終於報到稅

 經過幾番波折,終於在「Loong」年前收到激活碼可以報稅了…

已經過了一月尾最後限期,希望唔會受罰吧!因為全是大不列顛行政問題,黎到這裡只能適應這裡吧!


黎緊可能有長征活動,由愛丁堡殺到去修咸頓,全長449英里,要用7小時半,講起都驚,中途應會在曼徹斯特停一停,食個飯,以我嗰部「錢七」Honda Civic應冇可能涯到,變相提早買車。


友人提議買法國「獅王」2008,係細SUV,家人坐得舒服,又話去到歐洲唔買歐洲車係好笨,只不過我不認識這牌子,加上1200cc渦輪增壓,對機器有很高要求,故日系車避得就避,以自然入氣為主線,避免故障問題。以前做野搭檔都揸過豐田Hiace,柴油渦輪增壓引擎,也是可靠的,人地係世界第一大廠,「獅王」都唔知排到第幾,豈能相提並論!
(日系車、德系車是正路選擇,其次是韓國車,銷量已經是人們用錢去投票,法系車屬冷門。)

其實唔駕車是可以的,撘飛機來回,點對點,或倫敦再轉車,也要好幾千,全火車轉幾程也平不了幾多,仲貴過飛去德國,我都唔知點解?駕車係最平方法。

(部車得唔得,副偈好重要。)

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:物業投資要小心

 我都有留意漁村嘅銀主盤… 以現時的巿況,實用呎價都要過萬,仲有好大跌幅,現時只值幾千蚊,「忠圓」屍生話有外國勢力唱衰鄉講,我身處海外,唔知算唔算?不過作為投資者,我只會考慮值唔值得投資,正所謂:「玉可碎而不可改其白,竹可焚而不可毁其節」,唱兩唱就會冧檔,個巿場咁脆弱,真係要小心...