2024年2月23日 星期五

娶妻求淑女,買車求實際

 大不列顛講人買車有好幾派,「崇歐派」覺得黎到歐洲,唔買歐洲車好蝕底。「崇修派」覺得車好耐用,只要整番又可繼續上路。「崇慳派」最緊要平,唔捨得在車上花錢。我應該屬於「崇日派」覺得日本車最好。


天朝有人說:「豐田開不壞,福斯修不好」,並非全無根據,正確意思是日本車很少壞,歐洲車經常有小毛病。只不過佢地係代表牌子。

講真,真正玩車的人,一係用轉子引擎的萬事得,一係用水平對臥引擎的掃把佬,兩樣都係麻煩野,當自己想要的時候得不到,到自己有能力買的時候卻不會買(英國更加冇),因為心態唔同咗,浪漫的野唔實際,實際的野唔浪漫,到了這個年紀,仲買「飛仔車」咩!


買豐田,對很多人是老土的事,但事實佢股價反升,不過我冇買,因為我未見過一個巨人倒下仍會有生機,柯達、諾基亞、英特爾,見到都怕怕。但今日我堅持力排眾議,唔買電車、唔買歐洲車,就是我們用錢去投票,支持這個品牌,做一些自己認為正確的事。


混能車其實跟電車差不多,很多時都係用電,尤其怠速時,電油引擎效率最低的時,就會界入,引擎空轉就用來發電儲存,因此達到省油效果,巿區尤其適合。

當然電量及摩打力量不可能跟真電車相提並論,而為求省油,用CVT無段變速波箱,更不能抱太大期望,佢加速係慢慢上,比不上我以前六速手波Civic,但省油卻是無敵,以前部「錢七」Civic係廿幾mpg,即每加侖油可行里數,Yaris係41.6至84.4mpg,平均約50mpg(不專業測試)。

這部Yaris屬excel版,安全設備最足,盲點提示、線路維持、前後senseor及緊急煞制、後泊鏡頭…等等,雖然個軚輕飄飄,仲輕過我以前Xbox360軚盤,好似玩具咁,不過我喜歡佢夠安全、省油,實實際際。

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:倒下嘅巨人會否再次站起?

 自從沒有投資豐田,錯過賺錢機會,我就想投資這些倒下嘅巨人,看看他會否再次站起來。 英特爾曾經係CPU一哥,不過巿值早早被二佬AMD追上,股價浮沉,毫無氣息。英特爾想重振雄風,自己製造晶片,艾司摩爾ASML截至2025上半年嘅High NA EUV光刻機嘅訂單,全由英特爾買下,迫...