2024年2月14日 星期三

在大不列顛,日本車是最好?

 我們這些被日本文化洗腦的一群,就算沒有睇過數據,沒有見識過日本匠人精神的造詣,也深深認定日本車是最好的。

(日產GTR大戰萬事得RX7,全日本車對決,豈能不興奮!)


睇過「頭文字D」,由豐田,至本田、日產、萬事得、掃把佬、三菱…所有日本車都是獨當一面的好車。(被洗腦,中毒極深)

(故事中,庄司慎吾所駕就是本田civic EG6,雖然跟我所駕「錢七」並非一樣型號,但在腦海已認定是好車。)

黎到大不列顛,人人唱好歐洲車,友人介紹法國「獅王」2008,平、靚、正,性價比高,又話鋼水好,大大架,夠安全…。


雖然睇過資料,人們試駕的短評,雖然講不出甚麼壞話,但真的沒有買這架車的衝動。

一架車安全與否?不是大大架或主觀上覺得鋼水重就安全,而是結構鋼性及通過歐盟撞擊測試。不過我對1200cc渦輪增壓引擎的耐用性有保留,喜歡自然入氣引擎,反正1800cc、1500cc都係差不多,170至180鎊一年,何必冒險,引擎壽命有20萬公里,十分耐用,渦輪增壓肯定冇,中間一定有問題。

(日本引擎技術高超,不得不佩服。)

以我們這些「窮鬼」,年輕時怎可能有錢買汽車雜誌,那時又沒有互聯網聽龍sir講解,汽車認知都是由遊戲、漫畫而來,正規課堂又不會講,漫畫怎講就怎信,AE86這些舊車都會贏,對我地這些地底泥,多麼勉勵,萬事得RX7怎樣威風,也令我們對這品牌改觀,反而性能最好嗰部日產GTR,就成日輸,唔知係咪冇俾廣告費。

(中里毅所駕日產GTR R32成日輸,唔知以為部車冇料到,這架車平時是FR,加速過灣時偵測後輪重量增加,會將驅動力傳至前輪,成為4WD,車又重,十分貼地,穩定性極高,可謂無敵戰車。)

豐田在北美就玩晒,通用、福特都企埋一邊。但在大不列顛,沒有一個品牌有壓倒性優勢,鹹魚青菜,各有所愛,德國車(平治、寶馬、歐廸、福士)、日本車(豐田、本田、日產、萬事得…)、韓國車(現代、起亞…)、美國車(福特、特斯拉)、英國車(Vauxhall、MG偽英國車)、法國車(標誌、雷諾)、東歐車,「天朝」車「肶訝敵」都有,不過極少人買,街上未見一架。這裡是大愛包容,你喜歡甚麼就買甚麼車吧!

(我做人實際點,可靠耐用,才是正路,有甚麼比這架「地獄腳車」更好呢?)

(本田思域操縱更好,更型,也是不錯選擇。)

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:物業投資要小心

 我都有留意漁村嘅銀主盤… 以現時的巿況,實用呎價都要過萬,仲有好大跌幅,現時只值幾千蚊,「忠圓」屍生話有外國勢力唱衰鄉講,我身處海外,唔知算唔算?不過作為投資者,我只會考慮值唔值得投資,正所謂:「玉可碎而不可改其白,竹可焚而不可毁其節」,唱兩唱就會冧檔,個巿場咁脆弱,真係要小心...