2023年10月25日 星期三

IB投資系列:致富生活,Cheap到你唔信

 許多人以為富就是食好、著好、住好,不過事實上,致富之路,cheap到你唔信。

因為富裕由節儉開始…

超巿有特價,會立刻購買。5.99鎊一包泰國米,立刻俾我掃晒,都係得兩包。

英國一定有洗碗碟機,我從來沒有用過,因為費時費電,一概手洗,由於該處太暗,我唔想短時間一開一關,浪費電力,用充電電筒照明便算,晚上去厠所,也是一樣。

冬天暖氣一概調較至0,只有臨沖涼前開浴室暖氣,臨睡覺前開睡房暖氣,儲夠溫度,睡前必關。除非出面氣溫降至低於零度,始終要較至「米」,維持少量溫度,避免結冰爆水管。

英國星巴克不多,主要是Costa咖啡店,我從沒有去Costa飲咖啡,要飲自己沖膠囊咖啡,要沖港式奶茶自己去買馬沙藍盒茶包extra strong那款。

要食炸野,自己買,用氣炸鍋製作,所費有限。要食Pizza,最平1鎊,幾鎊已經高質,只要不出街食,一定儲到錢。

我都唔算cheap,以前在教會事奉,得嗰一皮,甚麼也慳,節儉習慣可以理解,即使現在搵幾皮,也難保好像早前幾個月冇收入,資產價值唔見兩球,被迫重出江湖,現在巿況仍波動,不能掉以輕心。以前有些人在漁村賺許多,唔係用名牌,都係在淘寶買百零蚊野,漁村某富商吃魚柳包,股神巴菲特吃麥當勞、飲可樂,以佢地財富對比所用的錢,我自問比不上。

(許多有錢佬,慳到你唔信。)

(股神巴菲特都是吃麥當勞、飲可樂,想做有錢人,先學會節儉吧!)

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:秋官效應(Adam Cheng effect)

 舊鄉講以前股巿有個怪現象叫「秋官效應」(Adam Cheng effect),或叫「丁蟹效應」,意思係每逢鄭少秋有電視劇上演,講股就必定下跌,由-0.1%至-24.5%而且次次應驗,仲「鯪」過黃大仙。 為何有「秋官效應」?專家研究都找不出原因,如果該套片好似「大時代」講股票,蝕...