2023年9月2日 星期六

移英日記(97)反思究竟發生甚麼事

 黎了大不列顛UK差不多一年,由「羞街」South Gyle搬到「鑼街」North Gyle,由無業遊民到打份牛工,跟東歐人(尤其是烏克蘭人)爭飯食…真的要反思發生了甚麼事?

事緣是我們生活的地方「漁村」出現了一些事情,「天朝」的統治者不再容忍反對的聲音,不住加強對漁村的管治,最終引發一系列反對運動,後來不知何故黎了所謂「世紀病毒」,好像被形容為絕症一樣,government借勢監控大型集會,但病毒事實係點?至今也冇人知,只知全世界都不容許其他聲音存在,一致要你接受「液苗」,負面消息盡量減少報導…

(其他意見,不容於媒體。)

(陰謀論更不用說。)

(負面消息,不容傳遞。)

以往醫藥要經過嚴謹的程序,突然全球開綠燈,全球向藥廠買單,藥廠突然發達,財富大轉移。「天朝」全面封控,民窮財盡,「漁村」也蕭條,攪咗咁多事,「冇汗」實驗室唔洗負責,生產「液苗」的藥廠唔洗負責,全球配合這場自編、自導、自演這場大龍鳳的government唔洗負責,死咁多人(主要是老弱),經濟損失咁大,竟然冇人負責,更神奇是大家好像失憶,忘記這件事。

我記得我是戴著口罩上機,然後在蘇格蘭,就不必戴口罩,真正感受自由的空氣,那時漁村仍有「口罩令」,成了強烈對比。這裡真正容許反對聲音,英王查理斯到愛丁堡,反帝制示威同步上演,如果同樣事情在天朝發生,結果會點呢?

這裡稅率高,對想賺多些錢的人冇著數,有些中產,明明可以賺更多錢,但寧願只返三日工,賺少一點,因為一過稅階,就由20%,升至40%、45%,做多冇著數。我以前認為佢地lazy,實情是制度使然。佢哋亦不儲蓄,薪金除了扣稅Tax、國民保險NI,仲有Pension,Pension儲夠十年,有退休金。我最討厭這些Pension,一則我未必工作十年,等於白供,二則自己投資更有回報及效率。


講真搵錢少,分別不大,「漁村」低稅,只不過靠高地價賣地,傾斜地產霸權,以前收入大部分供樓或租樓,咪即係另類稅,要自行買保險,咪即係NI,唔識投資買儲錢基金或供「強迫金」,咪即係Pension。只不過漁村大部分係選擇性,英國係全部都硬食,我以前漁村有個同事有幸上了公屋,唔買保險唔儲蓄,講到明退休攞綜緩靠政府,講到明賴皮,但這招仲可以玩幾耐冇人知。

以前出街食多,自家廚食少,現在相反,想食好野係辛苦一點,但也健康一點。牛扒、牛奶全部很平,如果識煮野食,真係一流。

(喇沙都可以食到,只要你肯做。)

以前,錢七也養不起,泊位都三千,仲未計時租,食咗去好過。這裡普遍超巿、購物中心露天車位全免,屋宛一定有車位,冇概路邊冇劃線都可免費泊,駕車購物、飲茶、返教會、探朋友也很方便,去Portobello某弟兄家,駕車行高速公路,70英里(112公里),等於行北大嶼山公路110公里,由西至東,半小時就到。只不過巿中心,車位難求及要俾錢。

我覺得兩地生活差不多,英國交通不便,但駕車就能解決,英國出街食飯貴,但食材平自己煮就能解決,英國稅率高,但細路幼兒院讀到大學免費(只限蘇格蘭),睇醫生免費,入院免費,藥費包埋(只限蘇格蘭),仲想點?但人身自由及言論自由,有錢都買唔到,許多口水佬暢所欲言(趙博、老徐、陶傑、太后…),可憐漁村人留言也不敢,怕與移英叛徒扯上關係,冠以勾結外國勢力的罪名。

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:倒下嘅巨人會否再次站起?

 自從沒有投資豐田,錯過賺錢機會,我就想投資這些倒下嘅巨人,看看他會否再次站起來。 英特爾曾經係CPU一哥,不過巿值早早被二佬AMD追上,股價浮沉,毫無氣息。英特爾想重振雄風,自己製造晶片,艾司摩爾ASML截至2025上半年嘅High NA EUV光刻機嘅訂單,全由英特爾買下,迫...