2024年3月28日 星期四

大不列顛迴旋處

 鄉講人駕駛很少有迴旋處經驗,因為大多用紅綠燈控制,跟燈號去行即可,但黎到大不列顛,十字路口很多,如果用燈號控制並不是最有效率,因而產生極多迴旋處。

以前嗰套,理論上唔熟路唔知那個路口出,最多是轉多幾圈,內圈也講得通,但外圈卻是極危險,如上圖,兩架車一齊入迴旋處,已經設定了會怎駕駛,左線是向左或直行,右線是直行或向右,故左線外圈者突然轉圈,而右線內圈者直行,分分鐘有危險。


正確做法,你要去邊個出口,進入迴旋處前已經要選擇好,以上面地圖為例,我由Glasgow road來,進入Drum Brae Round about:去Drum Brae south用最左線,打左燈出。去St John road用中線或右線,將出路口打左燈。去B701或相反方向Glasgow road用最右線,打右燈,將出路口打左燈。

如果入錯線,要直行,卻入了左線,除非真係冇車,在絕對安全下,打右燈入迴旋處,打左燈出路口,否則寧可照錯,行錯路,總有路口可以返轉頭,條條大路通羅馬,千萬不要做冒險的事,用多少少油、少少時間,好少意思,最緊要安全。


鄉講有不同商店及招牌,路口會清楚,英國屋間間差唔多,景物又類似,經過見到路牌也不太清楚幾多號路去邊度,所以出發前要set好導航,或睇清楚地圖,定好路線,安心上路。

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:冇一個商業王朝可以永遠長存

 可能我是悲觀嘅投資者,但回望歷史,沒有一個商業王朝可以永遠長存,諾基亞、柯達、Palm…所以豐田章男不肯全力發展電車時,我已預言佢會在神壇掉下來,當然我係估錯了,但我嘅悲觀唔係冇道理。 以前有一家時裝品牌:思捷Esprit,一時無倆,其股價最高達123.5元,巿值1715億元,...