2024年9月19日 星期四

IB投資系列:減息等於衰退?

 退據以往記錄:


當美帝減息半厘,除了一次例外,每次都出現經濟衰退,因此不得不防。

當經濟衰退,股巿很大機會下跌(我唔係話一定),既然咁牙煙,唔值得搏,我都唔等Robotaxi推出,沽空晒某電車保平安。

要發達唔輪到我,要仆街也輪唔到我,這個世界很公平,你要搏,我也唔阻你,每個人都有自由意志去選擇。

(我的ISA免稅戶口,勢頭本來不錯,但往後賺錢可能會轉難,大家自求多福。)

免責聲明:本網誌一切言論並不構成要約、招攬或邀請、誘使、任何不論種類或形式之申述或訂立任何建議及推薦,讀者務請運用個人獨立思考能力自行作出投資決定,如因相關言論招致損失,概與本人無關。投資涉及風險,證券價格可升亦可跌。

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:減息嘅部署

 美帝一劈就50點子,你估鮑爺傻㗎!一定背後有「景滾」,今年會再減,高息環境令經濟受壓,減得息即係經濟轉差,減親息一定減到一厘以下,問題係未來減嘅程度及密度。 保守投資,有高厘數嘅產品,越長越好,有四厘或以上就要做,鎖死一年兩年,公司債,如果穩陣公司,如投資級別,都唔使怕嘅! (...