2024年9月12日 星期四

IB投資系列:獅子銀行靠唔住

 某日我收到短訊有關驗証碼,跟住又收到銀行短訊,戶口封鎖,要我聯絡銀行。後來我致電,知道要去分行認証,成件事明晒。

銀行職員話有人致電銀行,但因為提供的資料不正確,懷疑欺騙,故封鎖戶口。

如果你係詐騙,你會向普通巿民著手?還是銀行職員?如果要欺騙銀行,要取得當事人幾多資訊,才能騙走金錢?如果你設定嘅問題,係你最喜愛嘅電影,第一個女朋友名字,怎會估到,你做賊都取易不取難,自己想想。

我一早叫人:「走得快,好世界」,怎會俾你封死?賊人要騙就騙,監管要封就封,一舊水都冇,點俾人呃?不過咁,如果要靠人接濟就慘了!「獅子」銀行嘅大股東係「駢補」,大家都明㗎啦!不需多講。

現在要呃錢好難,戶口名、密碼、手機認証、人面辨識…英國也有電騙,故仔都作得好精妙,好多人都上當,俾晒個人資料,但突然要你入戶口或咭資料,才醒覺中招,但資料俾晒人,人哋下次又有另一個劇本呃你,中招機會大增。我英文水皮,幾精妙都氹唔到我,因為唔識聽,幾舊水著數就想我落疊,咪玩喇!


「光棍佬教仔便宜莫貪」,要賺錢有很多方法,何必做犯法嘅事呢?
賺幾舊水又好、幾皮野又好,靠自己能力賺到錢,心安理得,見得人,拜得神。(上圖港元結算)

(我的ISA免稅戶口,用英鎊結算,由開始兩萬鎊增至兩萬一千鎊,不足一個月已有五厘回報,所以我對收息產品不大興趣,手續費高冇問題,賺到錢咪得囉。)


免責聲明:本網誌一切言論並不構成要約、招攬或邀請、誘使、任何不論種類或形式之申述或訂立任何建議及推薦,讀者務請運用個人獨立思考能力自行作出投資決定,如因相關言論招致損失,概與本人無關。投資涉及風險,證券價格可升亦可跌。

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:減息嘅部署

 美帝一劈就50點子,你估鮑爺傻㗎!一定背後有「景滾」,今年會再減,高息環境令經濟受壓,減得息即係經濟轉差,減親息一定減到一厘以下,問題係未來減嘅程度及密度。 保守投資,有高厘數嘅產品,越長越好,有四厘或以上就要做,鎖死一年兩年,公司債,如果穩陣公司,如投資級別,都唔使怕嘅! (...